Inlägg från: kerforsgren |Visa alla inlägg
  • kerforsgren

Hur tänker ni berätta?

Min syster, som bor i amerika, skickade ett paket till mamma med en body där det stod något om att hon var världens bästa mormor om jag inte minns helt fel... Hon skickade ingen lapp, ingenting- bara bebisplagget. Mamma, som är bebisgalen och önskat barnbarn sedan första barnet blev fertil i princip, visste knappt vad hon skulle tro. Och med tidsskillnaden och min syster som gärna sov över lite gran så fick vi tack vackert vänta på att få ringa upp henne och höra vad hon menade! Var en lång dag haha!

Personligen skulle jag vela se min familj och vänners reaktion den dagen jag ska berätta! :)

• kerforsgren

Och grattis till er förresten! ;)

• kerforsgren
    Honsomvill skrev 2014-12-03 11:45:01 följande:
    Min pappa kommer vara bortrest mycket efter jul och nyår, så chansen finns att han kommer få höra det från andra än från oss först om vi nu skulle vänta på att han kom hem för att berätta. Så detta är den bästa lösningen. Och jag är nästan glad över att inte behöva se deras reaktioner ????
    Svarade bara på din fråga, hur jag hade gjort! :) Jag skulle personligen älska att se deras reaktioner ;D Men att skicka en napp är en bra gullig ide, så kör på det! ;)
Svar på tråden Hur tänker ni berätta?