• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

• Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • Smecker
    Har gjort det skrev 2015-08-28 09:49:14 följande:

Men det är väl inget konstigt? Det finns fortfarande i det här samhället en hora-stämpel på kvinnor som lever ut sin sexualitet. Små tjejer får tidigt lära sig att killar får vara kåta men inte tjejer.

Tycker du det är konstigt att inte ensamma tjejer går på klubb?

Dessutom är det så oändligt mycket lättare för tjejer att få sex på annat håll.

Det där kan du förklara för Anonym (Lasse).
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Lasse)
    Anonym (Jag och alla mina tjejkompisar gillar sex) skrev 2015-08-28 09:58:18 följande:

Jag är trött på alla som generaliserar utan att ha en aning om vad de pratar om. Punkt.

ok
    det är bara att titta på mängden kontakt annonsr.
    Idag på bc   Man söker kvinna  9475 aonser
    vinna söker man  545.
    Då är det också ett kännt faktum  att många män utger sig för att vara kvinna.

Ingen man som jag känner har aldrig
    fått frågan av en kvinna som säger    skall du med hem och knulla, jag är kåt

Det  är som att säga att kvinnor inte tjänar mindre en män
    det finns ju någon enstaka  kvinna som tjänar mer en mannen
    så då skulle det inte vara något problem?
  • sextiotalist
    Anonym (Lasse) skrev 2015-08-28 10:32:49 följande:
    ok
    vinna söker man  545.

Så det att kvinnor inte söker kontakt via BC är då svaret att kvinnor inte tycker om sex.
    Se min liknelse med kaffe, bara för att, rent generellt, kvinnor inte tycker kravlöst sex är intressant, eller att ha lösa förbindelser som bygger på sex, innebär inte att kvinnor inte gillar sex eller är ointresserade av det.
    Det innebär bara att de inte vill ha sex på det sättet som vissa män vill ha sex
    Dessutom finns det massor av kvinnor som tjänar mer än män, inte någon enstaka, även om det är fler män som tjänar mer än kvinnor. Det är lite skillnad mellan enstaka och alla
  • Har gjort det
    ok
    vinna söker man  545.

Jag har försökt att förklara det tidigare men gör ett nytt försök: kvinnor har extremt mycket enklare att få sex på annat håll så behovet av kontaktannonser är såklart mycket mindre. Det är klart som korvspad att du inte känner nån kille som fått den frågan. Kvinnor är smartare än dräggiga killar som håller på så.

Däremot, jag har varit på krogen vid stängningsdags ett antal ggr, jag lovar, där finns det många kåta kvinnor. Dom uppför sig inte lika töntigt som vissa killar gör (vill du knulla höhö) men det är helt uppenbart vad det är frågan om.

Nåt mer du inte förstår?
  • j a d e

ok

vinna söker man  545.

Drar du seriöst en parallell till löneskillnader med ditt problem med brist på fitta? Jag säger då det.
  • Smecker
    j a d e skrev 2015-08-28 15:09:05 följande:

Drar du seriöst en parallell till löneskillnader med ditt problem med brist på fitta? Jag säger då det.

Om inte annat kan han väl lära sig av männen han känner, hur han skall göra. Eller så borde han börja med att lära sig att inte misshandla språket så förbannat, det är välkänt att kvinnor föredrar intelligenta män (som kan uttrycka sig).
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Fröj)
    Har gjort det skrev 2015-08-28 13:54:21 följande:

Jag har försökt att förklara det tidigare men gör ett nytt försök: kvinnor har extremt mycket enklare att få sex på annat håll så behovet av kontaktannonser är såklart mycket mindre. Det är klart som korvspad att du inte känner nån kille som fått den frågan. Kvinnor är smartare än dräggiga killar som håller på så. Däremot, jag har varit på krogen vid stängningsdags ett antal ggr, jag lovar, där finns det många kåta kvinnor. Dom uppför sig inte lika töntigt som vissa killar gör (vill du knulla höhö) men det är helt uppenbart vad det är frågan om. Nåt mer du inte förstår?

Du menar alltså att kvinnor måste dricka sig berusade för en önskan att ha sex med män ska kunna uppstå? 

• sextiotalist
    Anonym (Fröj) skrev 2015-08-28 15:26:48 följande:

Du menar alltså att kvinnor måste dricka sig berusade för en önskan att ha sex med män ska kunna uppstå? 

Haha, titta på min liknelse med kaffe.
    Nej, kvinnor behöver inte alls vara berusade, hon jämförde bara två liknande situationer, att man hittar kvinnor som gärna vill ha sex (och de behöver inte alls vara berusade) på krogen framåt småtimmarna.

För övrigt så är jag ganska säker på att dessa män som hävdar att de inte kan få tjejer, har nog ett och annat järn innanför västen innan de väser fram i mungipan "vill du knulla", för jag tvivlar att en vettig nykter man gör det, om inte annat så undrar säkert kvinnan som får en sådan fråga, vad mannen ifråga han intagit innan
  • j a d e
    Smecker skrev 2015-08-28 15:13:28 följande:

Om inte annat kan han väl lära sig av männen han känner, hur han skall göra. Eller så borde han börja med att lära sig att inte misshandla språket så förbannat, det är välkänt att kvinnor föredrar intelligenta män (som kan uttrycka sig).

Helt klart. Ögonen blöder här. Så ja, han skulle ju kunna börja där. Förstår faktiskt inte varför de inte begriper detta själva.
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!