Anonym (agda) skrev 2014-12-04 14:11:05 följande:
Tänk ett varv till när du nu ändå håller på!
Du jag har mer förstånd i mitt ena lillfinger än vad du har bakom ditt pannben. Vad sitter du och gnäller om för 'belastning på samhället'? vilket samhälle lever du i? Hur många invandrare finns det här i Sverige? När gick du senast in på en vårdcentral/folktandvård/apotek/äldreboende/myndighet/kontor/skola/affärer/taxi/buss/restaurang etc och inte hittat invandrare som arbetar där? Bidrar inte dom också till samhället menar du? Räknas inte deras skattepengar? Och dom flyktingar som nu kommer till Sverige. Har inte dom några skolor och universitet i sina hemländer? Kommer inte dom att arbeta och bidra eller är de bara 'belastningar' Herregud! Man ser på nyheterna barn som dör i kylan just nu i flyktinglägren. Eller folk som säljer sina barn för att kunna överleva men NEJ dom ska inte tänka på att fly till ett land som har bestämt sig för att ge dom asyl för dom ska ju tänka på dina känslor.
Jag bor själv i ett 'svenskt' område. Jag kanske ska starta en TS med rubriken 'SVENSKAR TA HAND OM ERA BARN'.
Ungarna här springer ute hela dagarna utan nån vuxen i närheten. Dom är ouppfostrade och svär åt allt och alla. Deras morsor går runt i mjukisbyxor och lever alla på bidrag. Dom vill inte ens jobba för som dom säger ' Man förlorar bidragen då'. Deras barn g