Inlägg från: Filli89 |Visa alla inlägg
  • Filli89

Invandrare ta hand om era barn

Anonym (Svenskt område) skrev 2014-12-02 17:26:39 följande:

Jag bor i ett svenskt område. Alla skiter i sina barn. WT morsorna står och röker vid barnvagnen och vrålar på ungarna som står och torterar myror varpå ungarna skriker tillbaka ''jävla hora!'' till morsan, mm snacka om respekt.

Barnen går med hål i kläderna, könskodade så in i HELVETE: Flicka: rosa kläder pojke: blå kläder. Man kan ju inte ha råd att köpa nya kläder till ungarna när man ska ha råd med cigg och hårfärg från Lidl. 

Nå vad säger du TS, varför kan inte svenskarna ta hand om sina barn?

Idiot.

Förlåt men Detta var roligt faktist hahahah gott skratt.. näe ts en dålig föräldrar har inget med vart man kommer ifrån att göra, En av de jobbigaste ungarna i mitt område är blå ögd och svensk, går aldrig hem, började röka i ung ålder redan som 11 åring gick han runt och frågade vuxna efter cigaretter, såg ut som ett gatubarn, inte tror jag att han var så för att han hade svenska föräldrar, skärp dig, btw sånna här ämne går att diskutera utan problem, har att göra med hur du formulerar dig dock, "invandrare ta hand om era barn " var ingen höjdare bättre lycka nästa gång.
Svar på tråden Invandrare ta hand om era barn