Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Smecker skrev 2015-11-16 21:29:27 följande:
    Om valet står mellan att bli antastad på krogen av en skabbig ekorre och att bli antastad av fint nigande taniga gossar på ditt gym så är valet inte helt givet.

Nu går jag inte på krogen numera, och det var säkert 15-20 år sedan jag senast frågade en okänd kvinna på krogen om hon ville knulla, så min personliga erfarenhet i frågan är något utdaterad.
    Din inställning av vad som är att anse som att bemöta en annan människa med respekt, den lämnar mycket att önska. Jävligt mycket.

Det är fan sjukt.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Smecker skrev 2015-11-16 23:17:23 följande:
    Om du vill vara så säker på vad du pratar om som du försöker framställa dig

så kanske du borde läsa på lite mer om härskartekniker

. Precis som "silent majority"-argumentet är härskarteknik-argumentet ett vanligt kort att spela ut när ens egna argument och åsikter inte räcker till. Har man fel kan man alltid ropa lite "härskarteknik!". Det är trots allt en härskarteknik att ropa härskarteknik.

Jag slår inte bort någonting, jag ifrågasätter. Jag ifrågasätter ditt "silent majority"-argument, jag ifrågasätter din erfarenhet av män på krogen som frågar om du vill knulla eftersom du själv säger att det aldrig har hänt, jag ifrågasätter din inställning till män på krogen som frågar om du vill knulla eftersom du saknar erfarenhet av det och jag ifrågasätter din historik av att komma med konsekventa uttalanden om saker du senare ändrar uppfattning om/reagerar annorlunda på. Men att ifrågasätta är tydligen en härskarteknik, det ifrågasätter jag också, så det är väl en dubbel härskarteknik enligt din definition.

Med tanke på att samtliga dina inlägg bygger på dina personliga tolkningar, är du säker på att du vill leka med sten i just det glashuset?

Där kom en personlig tolkning till. Jag vet mycket väl att det visst finns i alla fall en man som är intresserad av dig, jag har inte påstått något annat, och vad jag kan se har jag ingenstans påstått att du skulle vara ledsen över något alls.

Jaha, där fick du med ditt sexuella värde och värde som kvinna. Det var inte ämnet för min diskussion, men starta gärna en egen tråd om du vill diskutera ditt uppfattade värde. Samma gäller vem/vilka du har och har haft sex med, det kan säkert intressera någon som inte följt det från början.
    Och du håller inte på med härskarteknik, Smecker !!!   Näädå, det gör du inte........inte alls. Du är inte i närheten.

Nope...inte Smecker inte.

Jag måste bara fråga dig, Smecker: Baserar du dina uttalanden på din egen personliga erfarenhet, eller dina kompisars synnerligen respektfulla framfart på krogen ???
  • Anton Chigurh
    Smecker skrev 2015-11-16 21:16:24 följande:
    Vad du fattar och inte fattar är lite otydligt ibland, men budskapet har gått fram.

Män kommer inte fram till dig och frågar om du vill knulla,    och det är alltså ett problem för dig,

därför reagerar du så starkt på att vissa män (och kvinnor) har framgång med den strategin.
    Var, exakt har du läst att det är ett problem, att inte män kommer fram och det första dom frågar är: VILL DU KNULLA ???
  • Anton Chigurh
    Smecker skrev 2015-11-16 22:16:03 följande:
    Tyvärr, Arnold, men genom dig själv känner du bara dig själv. Ju fortare du inser det desto lättare tuggar du i dig verkligheten.
    Jag, Anton, skriver: 

"Din inställning av vad som är att anse som att bemöta en annan människa med respekt, den lämnar mycket att önska. Jävligt mycket. 

Det är fan sjukt....."

Och du svarar enligt min citering ovan med att, först förvanska mitt nick, sen kommer du med märkliga påståenden att jag inte förhåller mig till verkligheten, fast det är din verklighet jag beskriver, det är du som påstått att det är att anse som respektfullt att fråga en totalt okänd kvinna om hon vill knulla, som det absolut första du gör. 

Det är din verklighet, Smecker. Inte min.
  • Anton Chigurh
    iowoeirjke skrev 2015-11-17 17:54:04 följande:
    Efter att ha följt denna och liknande trådar mellan S & C. E. misstänker jag att C. E. är rätt tänd på S. Sorry Anton.
    Mmm.....jag måste erkänna i sammanhanget att jag är tämligen imponerad här, för uppenbarligen så kan inte Smecker släppa bilden av hur fint ett par mjukisbyxor faller över Celines så otroligt välformade arsle...och detta trots att Smecker, enligt egen utsago då, är allt annat än kroppsfixerad.

Det är nämligen över två år sedan Celine lade upp bilden !!!

Imponerande.

Som sagt.
  • Anton Chigurh
    MrFlex skrev 2015-11-17 14:01:14 följande:
    Är det verkligen så hemsk att fråga om sex på en krogen?

Att fråga om man får bjuda på en drink är ju i de flest fallen samma sak fast förtäckt:)

En fråga om sex kan givetvis ställas artigt, avslappnat och med glimten i ögat.
    Menar du verkligen på fullt allvar, Flex, att du inte fattar skillnaden mellan att ställa frågan  : "Får jag bjuda på en drink?"

...eller, ställa frågan: "Vill du knulla?"  Och frågan ställs till en individ du aldrig någonsin haft någon som helst kontakt med tidigare. 

Otroligt, Flex !!!
  • Anton Chigurh
    Smecker skrev 2015-11-18 06:01:38 följande:
    Å andra sidan hör det till en grundläggande hörnsten i kommunikation att ställa frågor som man vill veta svaret på.
    När är det, enligt dig, Smecker, respektfullt att ställa frågan "vill du knulla" till en helt okänd kvinna ???
  • Anton Chigurh
    Smecker skrev 2015-11-18 06:01:38 följande:
    Å andra sidan hör det till en grundläggande hörnsten i kommunikation     att ställa frågor som man vill veta svaret på.
    Jag vill gärna ha svar på följande fråga, Smecker:

Varför du så många gånger har varit kritisk till män som skickar PM och inleder med sexuella frågor. Varför är inte det okej, när du tycker det är så bra i verkligheten ???

Jag vill gärna ha svar på frågan i inlägg 179 också.....

Om det nu  inte blir för jobbigt för dig. Att svara på ovanstående....

Förövrigt gläder det mig att du 
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?