Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
Jag behöver vara attraherad av en kvinna för att vilja knulla henne, så jag hade tackat för visat intresse.
Jag behöver vara attraherad av en kvinna för att vilja knulla henne, så jag hade tackat för visat intresse.
Nej, vetskapen om att en halv kommun tidigare har varit där och kladdat är direkt motbjudande, det gör personen i mina ögon väldigt motbjudande.
Har du gåptt fram till en okänd kille/man och frågat om han vill knulla? Jag hoppas att du har det för då är du min idol, för få tjejer säger vad de vill!
Så fungerar det givetvis oftast men inte alltid. Det finns några få undantag där sex föreslagits redan innan man vet namnet på personen ifråga.
Hände mig senast på krogen för bara någon vecka sedan. Självklart är det alkoholen som talar...
Okej. Kanske är kvinnor väldigt på, det märker ju inte jag som kvinna. Jag älskar att dansa med brukar aldrig drabbas av män som tränger sig på mig på något sätt alls. Män kanske är mer artiga och respektfulla. Vad vet jag.
Kan ju också vara så att jag inte ser tillräckligt bra ut. Jag har inte så mycket former tex.
Jag tycker inte det är respektfullt om en okänd man kommer fram till en kvinna, han inte haft någon kontakt med, och frågar om hon vill knulla.
Givetvis kan det bemötandet uppskattas av vissa kvinnor, men det hjälper inte mig, och oss kvinnor som inte är intresserade.
Jag tycker det är lika socialt inkompetent som att inleda mail, eller pm med frågan "vill du knulla". Samma sak gäller då. Vissa kvinnor kanske gillar frågan, men det blir inte mer rätt för det.
Så att dina kompisar gillar sådana direkta frågor bör inte vara utgångspunkten när män möter mig och andra kvinnor.
Har man däremot flirtat med en man, snackat lite, dansat, eller liknande, blir det däremot en helt annan sak.
Finkänslighet och att vara artig är inte din grej direkt Smecker.
Tycker du det är ok om nån slusk går fram och ofredar folk och frågar om de vill knulla.
De flesta skulle bli förbannade för nåt sånt!
Tänk exempelvis om nån man kom fram och antastade dig och frågade om du ville knulla, kanske du rent av hade gillat detta?
Ja, det är mina personliga åsikter jag framför här och som jag tror många delar med mig.
Att komma med intima sexuella frågor, som det första du gör när du träffar en människa, kan upplevas stötande och kanske tom obehagligt för vissa. Det bör man ha i åtanke innan man hoppar på en person man inte känner, med en så pass intim fråga. Jag tycker att man bör ta reda på lite mer om personens intresse och vilja till kontakt. Det är att visa respekt.
Du tycker alltså att det är respektfullt att gå fram till en random människa på ICA och fråga denna "Vill du knulla med mig"
Eller?
Jo. Det finns säkert miljöer där sexuella aktiviteter eller inviter är en del av miljön (typ sexklubbar) och där blir det ju annat, men är man i *vanlig krogmiljö finns det många människor som inte vill få sexuella frågor av främlingar och upplever så direkta och intima frågor som påhopp. Men det tycker tydligen inte du man ska ta hänsyn till. Eller tror du inte att det finns andra människor än jag som ogillar sådana frågor? Jag gissar att du inte vågar svara annat än "tror gör man i kyrkan" . För du Vet ju så klart hur saker och ting fungerar eftersom du har dina vänner att referera till. Att alla inte uppskattar deras typ av bemötande verkar inte finnas på din världskarta, eller något att bry sig om.
När man inte vill ha intima frågor om sex från främmande män, när man inte är ute efter sex alls, hjälper det nog inte särskilt mycket HUR frågan ställs.
Därför tycker jag att män ska ta reda på vem han har framför sig innan han börjar med direkta sexuella frågor.
Har en man på ett eller annat sätt fått indikation på att en kvinna har intresse av honom, (eller om han vet att hon är ute efter sex) är det en annan sak. Det klargjorde jag tidigt i tråden.
Det jag skriver om handlar om att gå fram till helt främmande människor, man inte haft kontakt med, och fråga om sex. Om du pratar om andra situationer får du gärna tydliggöra det och kanske berätta vilka frågor(med motsvarande innebörd som vill du knulla) du menar skulle fungera bättre till en främmande kvinna.
Förresten är det individuellt vilka man ser som sluskar, så bara för att du inte ser dina vänner så, kan de likaväl upplevas som sluskar i andras ögon.
Jag vill påminna dig om att mina inlägg började med att jag berättade att jag aldrig varit med om att någon man frågat mig direkta sexuella frågor när jag varit ute på dansställen och krogen, och att jag tycker att män brukar vara trevliga och respektfulla, samt att jag är nöjd med det eftersom att jag inte är ute efter sex.Tydligen var det väldigt provocerade för dig... och du vill verkligen säga emot mig, pga detta uttalande...
*med vanlig krogmiljö menar jag där blandade människor finns. Dvs både de söker efter en partner/sexpartner och de som att bara är ute för att umgås och ha kul med människor utan att det har med sex att göra.