• Helendi

behandlingstart på Linne i början på jan 2015

Så klart menar jag att om jag INTE får plus så ska jag unna mig ett glas vin Foten i munnen

Amanda 2011.11.04
  • Helendi

Stella: Häftigt med 6 befruktade ägg Skål, nu håller vi tummarna för full utveckling av dem också!

Antar att du ringde för att få veta befruktningsgraden? Jag har inte hört något från CvL så jag får väl tro det bästa om det och att vi åtminstone har 1 embryo att återföra imorgon. Man får inte måla faan på dörren Skrattande även fast jag inte har superstora förhoppningar. 

Oj, oj happyhappy - vilken skörd! Vila lugnt nu Solig.

Smultronoga - du ska se att din tid också kommer även fast det känns svårt nu. Ni verkar ju hur som helst ha någon plan på hur allt ska kunna gå bättre nästa gång, eller?

Amanda 2011.11.04
  • Helendi

Hurra för dig Stella! Och jag förstår varför de ringde dig då.

Jo, jag blev ruvare jag också idag. Helt chockad av beskedet att alla 7 plockade var mogna och befruktade - så ett i mig och sex till frysen. Vad faan hände liksom....Vart så chockad att jag glömde att fråga om scoringen men läkaren sa att om alla hade utfall som oss hade hon varit arbetslös. Inte för att jag tror att det är sant men det var roligt att höra.

Nu väntar vi bara på dig happyhappy

Amanda 2011.11.04
  • Helendi

Tack för alla grattis, är fortfarande lite chockad men glad.

Det konstiga är att jag samtidigt känner att jag går runt och är så smått irriterad - om det är så att ägg, spermier och befruktning verkar fungera....varför i h-vete kan vi då inte bli med barn på vanligt sätt? Varför envisas kroppen med att trilskas? Jag hade haft enklare att acceptera allt om den inte var så nyckfull...

Ok, nu vill jag inte vara otacksam utan tar ett andetag och tänker positivt!

Wow happyhappy - 12 befruktade är ju superbra ! Snacka om att ha valmöjligheter nu håller vi tummarna för gynnsam utveckling av alla till finfina embryon på måndag!

Amanda 2011.11.04
  • Helendi

Jo, jag är oerhört tacksam att den här tekniken finns jag också.

Hoppas du får goda nyheter, jag tror du kan få veta hur det går när de ringer.

Amanda 2011.11.04
  • Helendi

Stella - Jag kommer att tjuvtesta på min födelsedag om mensen inte redan kommit då - så jag har packat med extra test

Happyhappy -lite så tänkte vi också. Det blir en win-win situation med resan.

Ber om ursäkt på förhand att jag inte kommer vara lika närvarande under de kommande veckorna, men kommer försöka titta in någon gång per vecka i alla fall. Kommer att vara nyfiken på hur det går för er.

Amanda 2011.11.04
  • Helendi

Grattis happyhappy till graviditeten! Själv hade jag spottings på rd 13 och mens på födelsedagen (rd14). Jag får ta tag i det när vi kommer hem från Thailand.

Amanda 2011.11.04
  • Helendi

Ja Stella, det ger ju positiva känslor för nästa gång att en av tre lyckats åtminstone.

Amanda 2011.11.04
  • Helendi

Ja Stella, det ger ju positiva känslor för nästa gång att en av tre lyckats åtminstone.

Amanda 2011.11.04
  • Helendi

Stella, hoppas du fått goda nyheter.

Välkommen CvL2015!

Ljust bruna flytningar fortfarande efter en vecka sedan mensstart så vi hoppar fet denna månaden. Vill känna att kroppen är 100 om vi ska stoppa in ett embryo.

Så det blir fet i slutet av mars för vår del.

Amanda 2011.11.04
Svar på tråden behandlingstart på Linne i början på jan 2015