behandlingstart på Linne i början på jan 2015
Nu är det en fyrcellig klump inplacerad i mig! Fick se klumpen på en skärm innan insättningen, det var lite kul! Upplevde det som lite stressigt där idag, hade velat fråga mer eftersom jag är så nyfiken på allt men fick svar på det viktigaste för nu iaf. Hade en läkare jag aldrig träffat tidigare men som påstod sig känna igen mig från väntrummet?
Hur som helst, av sex befruktade ägg stannade ett av i tvåcellsfas så då var det borta. Men de andra fem, varav 4 hade 9,1 av 10 i poäng och ett hade 8,1, levde och verkade bra. Fick in ett och de andra fyra hamnade i frysen! Oddsen för att vårt ägg blir ett foster är nu 25-30%. Inte illa jobbat av min ensamma stackars äggstock som fortfarande är öm efter denna ansträngning.
Helendi, jag behövde inte ringa utan de kontaktade mig med tanke på att inget ägg gick att använda förra gången. Det bestämdes redan vid äggplockningen. Hoppas på många fina embryon för dig idag!
Happyhappy, hur mår du nu? Känns det som att överstimuleringssymptomen håller på att ge med sig? När får du veta hur det går för äggen?