NIPT-test
Charlie40. Visst var det i måndags du var där? Hur gick det? Idag har det gått en vecka för mig. Jag skämtar inte att det typ är den långsammaste veckan i mitt liv. Nu får jag nog vänta en vecka till. Så drygt att vänta.
Charlie40. Visst var det i måndags du var där? Hur gick det? Idag har det gått en vecka för mig. Jag skämtar inte att det typ är den långsammaste veckan i mitt liv. Nu får jag nog vänta en vecka till. Så drygt att vänta.
Charlie40 och Chazbo, har ni gjort vanliga eller utökad NIPT?
Vi ska till Vasamamman idag och har inte riktigt bestämt oss än, men jag tror det blir "vanliga".
Idag har det gått två veckor. Tycker ni jag ska ringa och kolla om ngt hänt? Imorgon är set ju Valborg och fredag röd dag. Så om de inte ringer idag eller imorgon FM så känns det lite körigt. Är så jövla nervös!!
När vi gjorde nipt igår så sa BM att det ofta tar tre veckor, snarare än två. Men ring och kolla om de kanske fått nån info ändå?
Fick allra lägsta % på allting. Fick oxå veta att jag väntar ytterligare en son.
Chazbo och Charile40, kommer ni ändå att göra KUB, trots att ni gjort nipt?
Vi har en tid för KUB inbokad om två veckor, och då har vi nog inte fått svar på nipt än. Tiden bokades in innan vi bestämt oss för nipt. Men kanske borde vi avboka känner jag nu?
Håller tummarna för er Charile40! Visst borde ni få svar vilken dag som helst nu?
Är det åldern du tänker att ni har emot er eller är de tidigare kromosomavvikelserna?
Oavsett vilket så håller jag tummar och tår för att ni får glada besked i veckan!
Tredje gången gillt Charlie! Jag håller tummarna för dig. Att få dåliga nyheter två gånger är mer än någon borde behöva uppleva, nu bara måste det gå bra. Kram! Millan