Inlägg från: Anonym (nico) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nico)

styvbarn

Jag antar att det innebär att du också delar säng med hans barn. Jag hade nog inte velat sova med mitt styvbarn men jag sover gärna med mina egna barn och min äldsta är närmare tre år. Hade jag bara haft mitt barn två nätter i veckan så skulle jag se den där närheten när man sover ihop som ett sätt att ta igen att man varit ifrån varann i fem dagar.

Låter kanske taskigt men vill du inte dela säng kanske du kan ha en extramadrass att sova på de nätterna. Man vänjer sig och kan trivas bra med att sova ensam ett par nätter i veckan, även när man är i en relation.

• Anonym (nico)
    Brumma skrev 2014-12-06 19:07:14 följande:

Mm.. för det finns liksom inget mellanting...

Självklart har TS rätt att sova gott - utan barn om det är hennes önskan. HUR de löser det är däremot ngt de gemensamt får komma fram till - då det passar både barn, pappa OCH TS.

Man blir inye livegen bara för att man har en partner med barn. Inte heller måste det vara anti gen eller som du låter påskina. Precis som i kärnfamiljer så ser man till att hitta lösningar så att ALLA mår bra.

Precis. Måste bara säga vad trött jag blir på dessa enkelspåriga, födummande, fördömande, närmast hatiska inlägg. Allt för att någon ställer en fråga. Bra att du så tålmodigt orkar förklara.
Svar på tråden styvbarn