• Biet

Insemination 2014/2015

Har ni funderat på någon privat donator och testa att göra en heminsemination?

Där har ni ju full möjlighet att välja vem som skulle bli länplig donator och det skulle också spara en massa pengar. Pengar som man istället kan satsa på det kommande barnet.

• Biet
    jojjehanovic skrev 2014-12-09 01:12:02 följande:

sa jag att jag blev gravid här på första försöket, nu bara att hålla tummarna

Grattis, vad roligt. Nu är det bara att hoppas att det håller hela vägen. Valde du en öppen donator eller annonym?
  • Biet

Naturen brukar ha sin gång och i de flesta fall så funkar det utmärkt så... I Augusti blir det förhoppningsvis en ny liten människa...

• Biet

Nja, inte riktigt på samma sätt eftersom jag är en man men jag har ju egna barn och det brukar vara en underbar tid när man känner på magen  o ser att magen blir större o större, känner sparkar o liv o rörelser i den. Solig
    Jag hoppas att du får en underbar tid framför dig och att du kommer att må bra under graviditeten.

• Biet

Ja, det är alltid roligt att kunna prata med någon och roligt att höra att det går bra för en del och andra behöver stöttas i sitt kämpande efter ett pluss på Stickan.

Jag har också fungerat som donator i något fall tidigare, något som jag gärna gör om då det är en underbar upplevelse att få ge bort möjligheten till ett eget litet barn till någon/a.

Detta har dessutom gjorts med sambons vetskap så det är inget smygande kring det.

Svar på tråden Insemination 2014/2015