Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!

Thyla skrev 2014-11-25 05:59:19 följande:
    kallar du "hej vill du knulla, kåt ikväll, har du cam"? för vänliga kommentarer? Varför ser du inte till att klä ut dig till kvinna och träffar en av dem med de "vänliga kommentarerna" och listar ut om de är så vänliga eller enbart tänker på sitt knullbehov?
    Men antar du enbart tänker på sex och om en man erbjuder en kvinna sex oavsett hur han ser ut eller är,, eller beter sig så ska hon självklart tacka ja för att det är en möjligthet, - antar du tänker så?
    Verkar finnas ett gäng som gärna vill se att det är så. Att kvinnor ska vara "kåt glad och tacksam" - utom när de vill ha seriös relation förstås, då vill de ha en oskuld. Kräks
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Käckt) skrev 2014-11-25 11:23:16 följande:
    Jodå, som (ung) kvinna blir man omsvärmad - av en massa puckon och sliskiga äldre män som man måste freda sig mot. Kul NOT.

Som äldre kvinna, 40+, har man inget att hämta.

Kryp tillbaka under stenen.
    Just där vill jag mena att du har fel.
  • Dorian Ertymexx
    Ogenomtänkt skrev 2014-11-25 15:03:33 följande:
    Jag förstår inte riktigt varför du tror att jag är ett troll...? Vad baserar du det på? Jag är kvinna runt 40 med man och två barn. Vad nu det har med saken att göra.

Jag tycker det jag tycker om TS inlägg, och tror faktiskt inte att han letar alldagliga kvinnor i sin egen ålder. De är nämligen inte omsvärmade på det vis han påstår. Unga snygga tjejer kanske, men de är en ganska liten grupp i samhället.
    Fast du vet, man tror ju på det man ser. Och många män ser bara unga, "snygga" tjejer. Och tror att alla kvinnor hr det så. Det där med vidd på synfältet är det tyvärr inte alla som kan anklagas för att ha.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (sliddjur) skrev 2014-11-25 17:18:49 följande:

Eller så är det dags att vakna upp i det verkliga livet.

Ehheh. Säg mig, får du ligga mycket?
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (sliddjur) skrev 2014-11-25 17:25:21 följande:

Dagligen vid behov, har sliddjur som lyder min minsta vink ;)

Stackars sate...

Jag har flera väninnor med fördelar och älskarinnor. Jag har nog rätt bra koll ska du se.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Realist) skrev 2014-11-25 17:44:17 följande:
    Se där ja, och sen komma och snacka om att andra är kvinnoförnedrande. Man är sig själv närmast, är det inte så?

Hm? På vilket vis menar du att jag förnedrar kvinnor? Jag är öppen med hur jag lever för alla inblandade parter. Jag behandlar dem alla kärleksfullt och väl, såsom de förtjänar. De kommer oftast härifrån gladare och starkare än när de kom. Att inte vara monogam är inte i sig kvinnoförnedrande. Att behandla kvinnor illa och snacka skit om dem är kvinnoförnedrande.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (sliddjur) skrev 2014-11-25 17:47:50 följande:

Du menar att det skulle vara en merit att du bekräftar det jag säger genom att knulla flera?

Tankevurpa delux, jag är i alla fall trogen min sliddjur.

Behöver inte fler än en.

I frågan om hur män och kvinnor interagerar, ja, då är sex med fler en merit.

Jag "behöver" inte någon. Däremot gillar jag flera. Och jag har noll behov av att förnedra ett helt kön.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Realist) skrev 2014-11-25 17:49:51 följande:
    Jag har haft två längre förhållanden, och ett otal ONS. Men jag observerar och ser hur det ser ut på "marknaden", samt att jag har i gott minne hur jag blev behandlad av mina f.d.
    Vet inte vilken marknad du håller till på. Du vet, det finns flera olika sätt att hitta människor på.

Trist om ditt ex behandlat dig illa, men hon är en individ, inte en representant för alla som har samma kön.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Realist) skrev 2014-11-25 17:53:28 följande:
    Men du behandlar ju likväl kvinnor som de vore knulldockor. Du sätter din könsdrift främst och om kvinnan går med på det är du bara nöjd och glad. Du ska då inte komma och säga att du har en bättre syn på kvinnor än andra män som är ute efter fitta. Du är likadan, men du klär det i finare skrud..

*skrattar* Nej, det är ju precis det jag inte gör! Jag behandlar dem som människor, med kärlek och omtanke. Att vi har sex är en trevlig bonus.

Uppenbarligen är jag ju inte likadan, eftersom jag har varma, goda relationer med kvinnor, och ni inte har det.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (sliddjur) skrev 2014-11-25 17:57:16 följande:

Så klart inte, du bara knullar dom precis som jag sa händer, sliddjur kommer alltid hitta en kuk eller bli hittad, värre är det för mannen som oftast får jobba mycket mer för besväret.

Wow, du lyckas verkligen göra dig själv till offer hur man än kastar dig va?

Man kan diskutera hur mycket jag jobbar för att få de kontakter jag nämnt; visst är det klurigt att hitta någon som gillar mitt sätt att tänka om relationer och som är attraherad av mig, men jag har lärt mig att bitterhet, fula ord och anklagelser om orättvisa inte kommer göra saker bättre. Tvärtom. Jag har också tänkt som du en gång i tiden, jag var rätt olycklig och bitter då. Jag valde en annan väg, och nu är livet mycket bättre. Något att tänka på.

Svar på tråden Kvinnor - inse att ni har det lättare än män!