Bf Augusti 2015
KUB gick bra idag! Vilken lättnad!!!
KUB gick bra idag! Vilken lättnad!!!
UL avklarat, lilla humlan var ca 5 cm lång och även om BM mätte den och fick det till v.12 (11+4) så ligger jag nog kvar på v.12 (11+1)
Helt fantastiskt att något så himla litet kan sprattla så fantastiskt mycket! <3
Hej och välkommen alla nya :)
Det känns som om jag gör allt bakvänt. Jag var inte det minsta trött i början av graviditeten.
Men nu när jag gått in i v.12 så har det skett en förändring.....de senaste kvällarna har jag varit som en zombie. Somnar ifrån tv-program/filmer/böcker, somnade med en halväten kaka i handen i förrgår (!), somnade med linserna i igår osv.
Nu har jag klivit upp och jag är så trött att jag knappt vet var jag ska ta vägen.
Tack och lov att det är helg och att jag kommer få sova lääääänge imorgon!
Min mage känns mindre och inte lika svullen nu (v 14 imorn).. men visst är det normalt att svullnaden lägger sig lite nu i någon vecka innan riktiga magen kommer fram? :)
Nu har jag berättat för min högste chef! Vilken lättnad! Han tog det jättebra :)
Under nästa vecka när jag är på kurs ska han ta upp det med mina två närmare chefer (har delad tjänst mellan två avdelningar).
Jag är tacksam över att han tar hand om det eftersom den ena av mina två närmare chefer inte kommer ta det så bra, det är jag övertygad om..
Ja jag har kört mammabyxor sedan v.10 :D
Så himla skönt att slippa trycket precis vid naveln!
Med dottern mådde jag prima.. nu har jag alla problem möjliga. Det är garanterat en pojke haha. Jag har trott sedan start att det är en pojke.. känns konstigt liksom att det skulle komma ut en tjej. Men den här gången får det bli en överraskning :)
Har ni något på känn?