Bf Augusti 2015
Har precis kommit tillbaka från hälsosamtalet på mvc. Hon lugnade mig angående mina obefintliga symptom. "Du blöder inte och då är det bra. Tänk inte ens på risken med missfall, för varje dag som går minskar den!"
Oj.. 7-8 kilo. Vilken lyx! :) Själv gick man upp 27 kg med första. :P hoppas inte det blir riktigt lika mycket denna gång. Men jag samlade på mig mycket vätska så det är väl risk att jag gör det nu med.
Jag var också vul idag och fick se ett hjärta som slog! Det är så mäktigt att få se och nu måste jag börja våga tro att det är på riktigt. :) är i v.7 (6+6)
Hur kommer det sig att så många här får göra VUL så tidigt?! Jag vill också :(
Går in i vecka 7 idag och mår illa nästan hela tiden, är trött, känner mig svag och yr. Orkar knappt logga in här och läsa vad ni skriver..
Hoppas att det släpper snart!!
Nu är jag i v6 och sååååklart åker jag och min sambo på magsjuka eller ev matförgiftning efter gårdagens julbord. Har spytt som en gris hela dagen och inte kunnat äta, jättekramper i magen. Är orolig för bebisen kan detta vara skadligt?
Är nyfiken! Ni som har barn sen innan. Har era graviditeter varit olika beroende på om det varit en tjej eller kille? Eller har graviditeterna varit olika trots samma kön? :) jag börjar bli nyfiken på om det är en tjej eller kille i magen. Jag mår mycket mer illa den här gången. :)
Är nyfiken på exakt samma sak!
Har du en pojke eller flicka sedan innan?
Jag har en pojke sedan innan och mår i stort sett likadant nu som då, men tror ändå att det blir en flicka den här gången.
Minxy: hahaha vad rolig du är. Känner så igen mig i dina känslor och frustrationen! ;) jag är så sjukt lättirriterad nu så jag skrämmer mig själv till och med.
Exakt likadant här! Ett jäkla rännande i kyl, frys och skafferi dagarna i ända! :P Magen syns redan men ungarna verkar inte märka det iaf, dom undrar mest varför jag är trött hela tiden :/ Gick upp 31kg med dottern och 35 med sonen, blir väl liknande nu :O Får hoppas jag går ner lika fint denna gången :)