• Minxy

Bf Augusti 2015

charlotta1985 skrev 2015-01-26 09:59:52 följande:
    Jag skulle aldrig förlåta en sådan sak, förmodligen skulle jag säga upp kontakten. Definitivt inte ställa upp med några tjänster. Fy vilken obehaglig handling.
    Ja, hon har tidigare varit "på" honom men det var för många år sedan och hon var full då. Dessutom trodde jag att hon vuxit upp sedan dess.

Hon skickade en lite oskyldig nakenbild (på sina bröst), han svarade "oj, nu skickade du nog fel".

Hon kontrade med att hon nog visste vad han gillade och skrev dessutom att han måste lova att radera allt så inte Xxxx (jag) skulle se nåt. Sen kom fler bilder, alla mer och mer intima. Det slutade med att min man gav mig telefonen och sa: "det här måste du sköta, för det jag säger når tydligen inte fram".

Jag ifrågasatte vad hon höll på med, hon svarade att "det var väl inte så farligt" och att jag "borde växa upp".

Jag är så innerligt trött på henne..
  • Minxy
    Sanandra skrev 2015-01-26 10:12:26 följande:
    Men alltså hur gammal är människan, 15 år? Hur kan man ens komma på tanken å sedan tro att din man skulle undanhålla det för dig. Helt sjukt!
    Hon fyller 40 snart. Ja jag vet, och jag vill som sagt inte bråka om det öppet eftersom jag är rädd att resten av familjen ska vända sig mot henne. Hon är utbränd och hon behöver det stöd hon fortfarande har - även om jag inte gillar henne så vill jag inte att hon ska fara illa, speciellt inte hennes barn.

Jag ska binda buketten med minsta möjliga inblandning och sen ska jag bara sitta och djupandas :P
  • Minxy
    MissJP skrev 2015-01-26 13:03:42 följande:

Jahapp så blir det ett fjärde vul imorgon då. Får se om ungen fortfarande lever.

Jag hoppas stenhårt att det ser bra ut!
  • Minxy
    Zezzanz skrev 2015-01-26 16:05:32 följande:

UL gjort idag för kub testet och det gick kanon ett tickande hjärta syntes :) har 4 missfall bakom mig så var nervös. Beräknad bf är 2/8 så gick in i v.13+0 idag :)

Skönt! :)
  • Minxy
    charlotta1985 skrev 2015-01-26 16:10:18 följande:

php5ciJHf41129.jpg

KUB avklarat! Bästa möjliga resultat, 1:20 000 och en livlig krabat! Vinkade och sparkade och snurrade runt. Såå glad och lättad!!

Grattis till lyckat KUB! :)
  • Minxy

En tjej på mitt jobb vet, jag jobbar nära henne och det kändes rätt att berätta eftersom det blir hon som får dra ett tyngre lass när jag är föräldraledig.

Hon frågade idag om jag tänkte berätta snart för övriga. Jag har en plan på att härda ut den här veckan - hela nästa vecka är jag nämligen på kurs och då kommer jag kunna vänta med att berätta tills jag kommer tillbaka måndag 9 feb. Då kommer jag vara i v. 13 (12+4) och det är redan nu lite halvsvårt att dölja tjockismagen....

Jag gruvar mig. Min tjänst är lite speciell och jag vet att jag sätter en del kollegor på pottkanten :(

Jag arbetar nära 3 personer. Dels hon som jag berättat för, men även två äldre kvinnor som ska gå i delpension. Jag är deras avlastning och jag gissar att dom inte kommer uppskatta att deras avlastning plötsligt ska ta en lååååång ledighet :/

• Minxy
    Sanandra skrev 2015-01-27 06:02:43 följande:
    För min del är det jobbiga att jag har en enmansbefattning och det är dygnetrunt-drift där jag jobbar. Så ngn måste läras upp på mon tjänst innan jag kan gå på dagtid vilket är i V.26.

Duschar även kollektivt så svårt att undanhålla med kläder osv. Men det går så länge det går.:)
    Ja det lär vara svårt att dölja i dusch/omklädningsrum :D
  • Minxy

Idag är sista dagen i v.11 (10+6). Imorgon glider jag in i v.12 och om bara en vecka till har de första 12 veckorna passerat! Längtar :)

• Minxy
    MissJP skrev 2015-01-27 11:30:21 följande:

Ungen mådde fint! Hade växt exakt så mycket som den ska. Tisdag för två veckor sedan var den 7+1 och nu 9+1 :)

Den låg och vinkade där inne!

Att jag får så ont är för att jag har en del ärrvävnad som är i vägen när livmodern växer. Tänjer man på ärr så gör det tydligen ont..

Cystan är borta med! Nu känns det riktigt skönt att veta vad som pågår och inte pågår där inne. KUB om typ två veckor!

Härligt besked! Förstår att det känns som en lättnad, både att se bebisen och att få svar på varför det gör ont.
  • Minxy
    charlotta1985 skrev 2015-01-27 13:56:29 följande:

Berättade för min chef idag, det gick hur bra som helst. Phew! Jag sa att min plan var att vara borta ca 6 mån, han bara skrattade och sa "jaja, vi får väl se" :)

Jag är avis, vill också få det överstökat!
Svar på tråden Bf Augusti 2015