• Lilo

Bf Augusti 2015

Fwoida skrev 2014-12-09 08:58:04 följande:

Hoppar in här :) jag plussade igår efter 1 år och 2 försök med ivf. Är det nån som vet hur man räknar ut vilken vecka man är i när man gjort ivf? Satte in ägg 24 november :)

Ingen aning tyvärr, Men stort grattis!!
  • Lilo
    JosefinHeda skrev 2014-12-09 09:41:31 följande:

Hej! Vi plussade i fredags och det blir vårt andra barn (har en son på 10 månader) bf 8 augusti tror vi ???? skulle också gärna vara med i fb gruppen ????

Grattis!!
  • Lilo
    Jessans skrev 2014-12-09 10:22:10 följande:

Plussade äntligen igår efter ett halvårs försökande. Tror att bf blir den 15 augusti :) 

Vill så gärna berätta för alla men är orolig för reaktioner av någon konstig anledning. Sist kunde jag inte hålla mig mer än några dagar. Blir nog så nu med även om jag sa till maken att vi väntar till vi gjort vul... men det är ju i januari... orkar inte vänta! ;)

När ska ni berätta för familj o vänner? Eller varför väntar ni? 

Grattis!

Vi ska berätta för föräldrarna under en resa i januari. Och jobbet får nog veta strax efter det också. Syskonen och allmänheten får vänta ett tag till : -)
  • Lilo

Grattis allihopa!!

Jag dricker nog mitt kaffe jag, dock max 3 koppar om dagen. Har nog för mig att det ska vara okej, så länge det inte är stora mängder : -)

• Lilo
    Emmaapersson skrev 2014-12-10 14:54:51 följande:

Plussade idag på bim-1, så jag är bara i vecka 4 just nu :D

BF 22/8 :D

Har en dotter på 3 år:)

Grattis!
  • Lilo

Hur mår ni annars, är det någon som har nå symptom?  

Jag har bara lite ömma bröst och kissar lite oftare än vanligt. Men annars mår jag finemang! Och jag hoppas att det håller i sig! 
    Tidigare graviditeter har jag mått som en prinsessa, och hoppas på detsamma denna gång!

• Lilo

Och på tal om fb gruppen, så vågar jag inte gå med där. Är livrädd för att råka posta inlägg fel eller något i misstag. 

Men jag hoppas att någon av er stannar här med mig! Blir ensamt annars

• Lilo
    Minxy skrev 2014-12-10 16:49:54 följande:

Jag stannar här Lilo! :)

Jag har absolut noll symptom förutom lite ömma bröst. Inte särskilt kissnödig, inte tröttare än vanligt.

Jag har också mått toppen i mina tidigare graviditeter, inget illamående, halsbränna eller liknande :)

Tack!

Kan bli lite lätt pinsamt om jag ska sitta och prata för mig själv
  • Lilo
    Fwoida skrev 2014-12-10 17:27:26 följande:

Jag stannar också här :) jag har väldigt ömma bröst och en del illamående till och från men annars okey :) detta är min första graviditet så har inte så mycket att jämföra med :P

Spännande!!

Och tack för att du stannar!
  • Lilo
    familjenl skrev 2014-12-10 18:29:46 följande:

Vilken vecka är ni i nu och jag undrar också hur mycket ni känner i kroppen??

Jag är i vecka 6 (5+4) men känner typ ingenting... mår lite illa ibland på kvällen, lite hungrigare kanske och molvärk ibland men det är verkligen inga starka symptom..  Vågar inte riktig tro på att man är gravid när man inte känner något. Jag vet att det var ungefär lika i min förra graviditet så egentligen borde man inte oroa sig men man gör ju lätt det ändå...  

Jag har som tur var ett VUL nästa vecka (den 19e) och jag hoppas innerligt att vi får se ett hjärta då!! 

Åh va spännande med vul!!

Jag är i v 5 (4+3) idag. 
    Jag ska snart på resa så jag tar och ringer och får inskrivning tidigast i slutet av januari när jag kommer hem, borde då vara i vecka 11. 

Nu minns jag inte riktigt nör man brukar börja lyssna på hjärtljuden, är det kring vecka 13-15 nånting..? DET längtar jag till iaf!
Svar på tråden Bf Augusti 2015