Bf Augusti 2015
Hej, grattis och välkomna alla nya! Skicka en vänförfrågan till mig Emelie Nikell på fb så lägger jag till er i gruppen! :)
Hej, grattis och välkomna alla nya! Skicka en vänförfrågan till mig Emelie Nikell på fb så lägger jag till er i gruppen! :)
Hej alla! Grattis alla!
Jag fick de efterlängtade plusset för en vecka sedan!
Bf 9-10/8 (appar säger olika)
Har en änglapojk som kom i juni i år. Han hade hjärtfel, upptäcktes på rul så fick tyvärr avbryta :( har varit riktigt tungt men nu hoppas jag detta pyret vill stanna och må bra ;)
23 år bor i Stockholm.
Plussade idag!
Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!
Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!
Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)
Kram på er!
Nu blev det fel.....
Hejsan! Hoppar in här plussade här om dagen :) och har bf 23/8 jag har 2 barn sedan tidigare 9 och 11år. Fick ett sent missfall i v.21 i juli en pojke vilket tog väldigt hårt på oss. Så är så himla lycklig nu :)
Är dundertrött och imorse kom illamåendet. Hur mår ni?
Hej, hur gör man för att gå med i fb-gruppen?
Var på ul idag!
En liten krabat med ett fint tickande hjärta! 8+1 idag så Bf 29/7 (men lär bli i början på augusti!) :)
Skriv gärna era initialer här och att ni skickat vänförfrågan på fb så jag vet vem som är vem! :)
Hihi TS, jag vet vem du är ;) Wilma gick på Utgård med min A. Sen jobbar jag på tjejernas förskola haha.
Josefine heter jag. :p
Hej!
Jag kikar in här. Har BF 24 augusti. Har haft en tuff höst då jag skulle fått en flicka i januari 2015. En mycket förkortad version är att vid ultraljudet runt v 18 upptäcktes svåra hjärnmissbildningar vi avbröt graviditeten den 9 september. En fruktansvärt sorglig upplevelse för hela familjen som förutom mig och pappan består av dotter 7 år och son 5 år.
Jag har väldigt svårt att känna glädje över denna graviditeten och tänker mycket lite på att jag e gravid. Hoppas att efter ul kunna börja knyta an till barnet.