Bf Augusti 2015
Någon annan som har svårt för rester? Det vi åt till middag igår har jag svårt att få i mig idag till lunch.
Någon annan som har svårt för rester? Det vi åt till middag igår har jag svårt att få i mig idag till lunch.
Well, även om man inte är med i fb-gruppen så får man väldigt gärna stanna kvar här i tråden :)
Personligen avstår jag gärna fb-grupper. Jag föredrar det lite mer anonyma FL :)
Inte heller intresserad av fb-grupp så jag är nöjd ändå :)
... Suck för tentaplugg när man bara mår illa... Vill ju bara kolla teveserier och äta kakor, inte läsa om benbrott och antibiotika :D
Alltså detta illamående!!! Med dottern tappade jag bara matlusten, nu vill jag helst spy åt allt. Lukter, smak...konstant spykänsla! Har bara kräkts 2 ggr hittills dock...men bara känslan!
En lite provat fråga: är det någon annan som känner att det känns konstigt i magen när man får orgasm? Det blir alldeles tungt och hårt. Jag minns att jag kände av det tydligt med de två andra barnen, men det var först senare i graviditeten, runt v.20 eller så. Då kunde jag riktigt känna hur livmodern drog ihop sig och blev stenhård. Minns dock inte att det började såhär tidigt? Är ju bara i v.8 än.
En annan fråga, är de någon som har börjat handla nått till bebis än? När ska man börja? ????
Jag vill gärna vara med i fb gruppen, vad ska jag söka på? :) VK är mina initialer
Har haft min bror med familj här senaste 5 timmarna. SHIT vad svårt det är att ha långbesök av folk som inte vet att man är gravid! Jag är konstant hungrig och måste äta, annars mår jag illa. Både min bror och hans fru skrattade åt mig där jag försökte smyga med mackor ute i köket.
Nu har dom precis gått. Måste ordna middag bums!