• vampyria2

Hur mycket ansvar tar ni bonus mammor ?

Mina bonusbarn som jag har nu var 15 år när jag träffade dem så de är tonårstjejer som jag bara är en extra vuxen för, vi träffas och gör roliga saker ihop, ena tösen och jag ska tex nu ta körkort tillsammans, det ska bli super kul att få göra det med henne

Tidigare har jag varit bonusmamma åt en grabb som var 10 månader när vi träffades och han har varit min son sen dag ett, han är 24 år i dag och kommer alltid att vara min son han också....jag är nära vän med hanns mamma så det är inget gnissel om det heller

Ja även jag drog nog lite mer när det gäller honom men det var för att jag var ju ändå hemma med mina barn så det är klart att han inte behövde gå på dagis m.m speciellt långa dagar när jag ändå var hemma.
    Hanns pappa och jag skildes när han var 4 år men hans mamma och jag bodde grannar sen under 10 år och han fortsatte att vara hos mig, han slutade ju inte att betyda massor för mig bara för att hans pappa och jag skilde oss, pappan träffade varken honom eller våra två barn under väldigt många år så även för den sakes skull var det viktigt att han var hos oss, jag ville att mina barn skulle känna sin storebror ordentligt.

Svar på tråden Hur mycket ansvar tar ni bonus mammor ?