Dotter 3månader död pga vaccin mot stelkramp
Beklagar verkligen er förlust, otroligt tragiskt när nåt sånt händer. Ingen ska behöva gå igenom något sådant
Vetenskapen är i ständigt förändring. Vad som inte förändras är gifters påverkan på kroppen. Speciellt små barn är känsliga. Den medicinska vetenskapen försöker trolla bort att gifter som normalt sett är farliga, är helt ofarliga när gifterna injiceras. Det snackas om gränsvärden.
Vilken tur att det är frivilligt att vaccinera. Så man medvetet kan undvika alla dessa ofarliga under gränsvärden gifter. Jag skiter fullständigt i vad vetenskapen säger om vaccin och alla gifter i dessa "giftcocktails".
Förr var kvicksilver en effektiv och säker medicin, enligt medicinskvetenskap. Googla Calomel. Arsenik användes också som medicin. Lobotomering, åderlåtning och tvångskastrering var behandlingar med "vetenskapligt stöd".
Så ursäkta så j-a mycket om jag inte går på dagens lögner om vaccin. Jag vet att vaccin är giftcocktails. Jag har läst båda "sidor". Sen har jag tagit ett beslut. Inga vaccin till mig eller någon i min familj.
Ingen i min familj är ansvarig om någon annan blir sjuk. Hitta först "patient noll" innan det pekas finger. Och alla andra sjukdomar? Den som pekar finger är självklart hemma vid varenda sjukdomssymtom, av solidaritet för alla extra känsliga, och stannar givetvis hemma 1-2 dygn efter symtom upphört. Annars håll truten.
Vem ska och kan garantera att mitt barn inte drabbas av någon av de erkända och i allra högsta grad existerande allvarliga biverkningar som vaccin kan orsaka? Bara jag som förälder är ansvarig, ingen annan. Det är frivilligt att vaccinera. Så vi avstår. Helt frivilligt.
Kom inte dragandes med hur "farliga" barnsjukdomarna är. Jag har haft varenda en. Precis som hundratals av mina skolkamrater. Ingen dog eller blir skadad. Jag struntar högaktligen i "bevisvärdet". Det räcker för mig och många andra. Vi som vet alltså.
Mitt tips till alla är att läsa på. Ordentligt. Båda sidor. Vetenskapligt OCH vad människor har att berätta.