Hur många timmar sover era 5-månaders?
När min lilleman va 5 månader så sov han från 20-23 till 06-07 med 4-5 uppvak och sov 3 st 10-20 minutare på dagarna, 4 stom jag hade fått som jag velat, men han vill va vaken extra länge på sena eftermiddagar tills han ska sova, vet inte om de va för han tyckte de va skönare att somna djupt direkt eller finner ingen ro, han bara rulla runt och log och tyckte de va skit kul och se mamma i mörker, ingen aning
De va runt den tiden jag började bli väldigt utmattad för noll sömn på nättterna och sov så lite på dagarna att jag skaffade en babygunga, och vips så sov han från 10-20 minutare till 40 min - 1.5 timme och sov mycket bättre på nätterna.
Men nu 10 månader, sover han 2 gånger om dagen som varierar mellan 10 min till 2 timmar och sover för de mesta hela nätter (21-07.30) annars 1 uppvak med lite mjuk buppning på rumpan eller lite vatten så somnar han om,, han är oftast bara törstig efter sina snarkningar, värre än sin far haha, mamma får invadera soffan rätt ofta här Men utvilad iaf! .