• Anonym (Lev gott)

Vad kan jag ställa för krav? Han lämnar mig med vår dotter och bebisen i magen..

Ja uppenbarligen vill han ju inte vara med er tyvärr, varför förstår jag inte dock.
    Ni kanske glidit ifrån varan? han tröttnat? ny kärlek? i dont know men i vilket fall så tycker jag du bör säga ja till han letar åt er och sen börja om livet på nytt som ensamstående (jag lider med dig, be stong), Rynkar på näsan
    Tyvärr har jag inte vart med om liknande som kan hjälpa dig ang föräldrapenning/pappadagar osv men tycker du kan ringa försäkringskassan och kolla med dom, bästa sättet egentligen väl?

Styrkekramar, och försök stressa ner, måste tänka på 2 st nu {#emotions_dlg.flower} Mår mamma bra mår bebis bra

• Anonym (Lev gott)
    Anonym (TS) skrev 2014-11-15 10:56:51 följande:

Fast han vill inte vara en del av mitt och bebisens liv? Så varför skulle han ta ut de 10 första dagarna? Han planerar inte att vara med på förlossning eller hemma med oss de 10 första dagarna så varför ska han då ha de dagarna? Han vill att vi säljer huset, och jag har inte råd att bo kvar själv och han vill inte bo där. Jag vet inte varför han gör såhär,han säger bara att han inte vill lägre, och de ända han gjort sen han stack är att bry sig om sig själv och köpa saker till sig själv och är inte intresserad av att ta sin del av ansvaret. Så jo han har lämnat oss , även om han säger att han vill träffa dottan ibland, när han känner för att leka pappa. Tack för ert stöd!

Ja tyvärr kan man ju inte tvinga någon att agera pappa Rynkar på näsan
    Han kanske känner sig fri och tar igen de han känner han missat ....kanske? Obestämd
    Men hans pappa dagar är ju hans så, spelar ju ingen direkt roll om vad du eller andra tycker om de tyvärr.
Svar på tråden Vad kan jag ställa för krav? Han lämnar mig med vår dotter och bebisen i magen..