Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
Någon mer som ska testa imorgon??
Helt tomt!!
Bim+3
bruna flytningar så det är kört! Hatar min kropp! kommer säkert ta en vecka innan den sätter igång ordentligt med=(
Får satsa allt nästa månad. äter redan folsyra och vitamin kvinna. ska köpa cb ägglossningstest. Vad finns det mer man kan göra för att öka chanserna? rosenrot ska jag nog med beställa!
Åh vad härligt att höra att det har höjts:)
Jag har nu beställt rosenrot, folsyra, vitaminer för ökad fertilitet och pycnogerol som ska hjälpa mot min Endometrios bl.a. Blir inga ägglossningstest utan regelbundet sex och mycket träning inte tränat sen jag blev gravid 1,5 år sen tror det spelar roll med. Så får vi hoppas det går denna gången. Mensen har inte kommit igång än så vet inte Bim men återkommer efter ägglossningstider och denna gången ska jag bara testa med cb digitalt vid bim om jag tror jag är gravid!
Vad tråkigt med pcos:(
Men har en tjejkompis som fött två tvillingpar efter ätit pergotime båda gångerna:)
Så ge inte upp.
Själv har jag gjort provrörsbefruktning efter försökt i tre år med första och massa utredningar och behandlingar för Endometrios och ingen egen ägglossning. Andra barnet gick naturligt på första försöket:)
Åh vad tråkigt oldy!
Får dock inte riktigt ihop hur du skulle kunna bli tvåbarnsmamma i år im det var tredje försöket?
Nej! Åh vad tråkigt:(
När ni hunnit se hjärta och allt tror man ju det går vägen! Jag mådde skit dåligt efter mitt mf så förstår dig verkligen:(
Är det första barnet? Hur länge har ni försökt?
Då börjar symtomen komma smygandes igen. Äl+5 idag. Uppblåst mage, molvärk, kissenödig, jättehungrig, sötsugen. Samma som förra månaden. Flytningar var det enda jag inte hade förra månaden och det har jag haft vid 3 plus tidigare så får se om det sätter igång. Annars har jag inget att gå på:(
Hur går det för alla?
Bim-5
Mina symtom är Blåa ådror, kissenödig, jättehungrig, molvärk/mensvärk, stickningar i livmoder och ljumskar, fick typ en slempropp bim -8, svullen, och trög i magen.
Känner att jag inte har lust att testa varit disträv och tänkt att det är för att det inte tagit sig.
Men läste dagbok om mina andra graviditeter och då hade jag känt likadant att jag inte kände mig stressad och testa massa just de två ggr medans alla andra månader testade jag långt innan. Så får väl se vad det slutar denna gången:)
Skönt du slapp skrapning iaf. Det är riktigt tungt att få mf. Tog mig ett år att acceptera och gå vidare men var nog för vi inte lyckades igen förrän 3 år senare. Vi väntade en månad men ångrade det i efterhand:(
Det hade kanske tagit sig direkt så min Endometrios inte hade hunnit börja växa. Läkarna säger jag har störst chans inom 3 månader efter jag slutat med p-piller att bli gravid. Kan tänka mig det är samma om man är gravid, då växer det inte heller. Nu väntade vi och det tog sig inte förrän andra ivf försöket tre år senare.
Blev gravid tredje försöket innan mf och första med sonen. Så har det inte gått inom 3 månader känns det inte som det blir något:(
BIM-3 och tänkte jag testar idag så vet jag att det är negativt istället för att vänta och mensen blir sen igen och man börjar hoppas. Blev självklart negativt med billig atester. Känner mig inte alls gravid=(
Är rädd för att min son var ett mirakel och att vi inte kan få fler barn nu=(
Var nästan roligare att tro man var gravid som förra månaden och sen få mens!
Bim-2 och dunderförkyld, illamående och lite mensvärk!
Man kan ju inte ge upp förrän mensen har kommit men känns inte bra:(