Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
Jag är magsjuk eller inbillningssjuk... Mår illa men det är alldeles för tidigt för gravidsymptom!
Jag är magsjuk eller inbillningssjuk... Mår illa men det är alldeles för tidigt för gravidsymptom!
Usch, fick tag på kvinnokliniken idag, dom var inte alls förstående utan det slutade med att jag avbokade hela mötet. Jag förklarade att jag har BIM den 2/1, mötet var bokat 30/12. Hon förstod inte varför jag skulle vara rädd för missfall, är ju bara en gynekologisk undersökning där dom kommer undersöka min livmoder. Hon sa "men är du gravid då gör det väl inte så mycket, är ju inte så långt gånget så det är ju bara vänta nån månad" jag typ "jaha?! men Om jag är gravid så kommer mötet orsaka att bebisen försvinner?" varav svaret blev "ja, men det är så tidigt skede så du kommer ändå inte märka det".
nämen, tack.
Förra graviditeten plussade jag jättetidigt (typ en vecka efter beräknad ÄL men den kan ju ha varit tidigare) så jag är sjukt sugen på att börja testa redan nu... Har 3 tester att slösa med :)
Känns som att alla har bim då, i ett annat forum har 3 stycken BIM just den dagen :)
Men då borde du ju kunna testa snart, håller tummarna för dig!