Inlägg från: Madicken01 |Visa alla inlägg
  • Madicken01

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Har nog fallit ur listan. BIM 3/1. Så nu börjas det, känner efter fast jag inte skulle...

Upplever att jag har molande känsla i magen, "mensvärk" känsla men efter allt ätande under julhelgen så vet man ju inte vad det är som känns ;)

Blödde lite på pappret när jag torkade mig ikväll blev rädd först att mensen kommit ultra-jätte-mega-tidigt men sen slog det mig att det kan vara något annat...

Snart slår grav-test-djävulen klorna i mig. Jag och mannen har bestämt att testa nyårsafton fast det är liiiite tidigt. Hoppas!

• Madicken01
    Lissing skrev 2014-12-27 14:39:01 följande:

Tråkigt... men det är ju rätt tidigt ändå! 

Själv är jag på ÄL+6... känner inget speciellt.

Väntar på att tiden ska gå...

Ska faktiskt testa imorgon. Står på testen jag har hemma att

det KAN visa så tidigt som 7 dagar innan BIM...

Då håller vi tummarna i morgon . Uppdatera gärna :)

Själv skall jag försöka hålla mig till nyårsafton...

Får ignorera gravtestet som ligger och skriker på mig varje gång jag går på toa ;)

Lycka till i mon!!
  • Madicken01
    Lissing skrev 2014-12-27 14:39:01 följande:

Tråkigt... men det är ju rätt tidigt ändå! 

Själv är jag på ÄL+6... känner inget speciellt.

Väntar på att tiden ska gå...

Ska faktiskt testa imorgon. Står på testen jag har hemma att

det KAN visa så tidigt som 7 dagar innan BIM...

Hur har det gått idag?? Kan Jah släppa tummarna? :)
  • Madicken01
    Lissing skrev 2014-12-28 16:47:51 följande:

Visade tyvärr negativt idag, men tack för tummarna 

Är ju bara ÄL+7 för mig idag så vet att det kan bli

negativt idag även om jag kanske är gravid...

hoppet är inte dött än. 

Ja än finns det gott om hopp!

Extra spännande när vi "ligger lika" i dagarna.

Vi hoppas på plus för oss båda innan veckan är slut!
  • Madicken01
    fastfrusen skrev 2014-12-29 14:27:20 följande:

Är på äl +7 idag, känner inget öht likt förra månaden så tror inte det tog sig den här gången heller! Tänker att det är lite för tidigt att testa på nyårsafton, men man kanske ska ändå för att kunna dricka bubbel med bättre samvete?

Jag är på äl+8 idag och har inte heller några direkta symptom, möjligen lite molvärk...

Tänker testa på nyårsafton! Spännande! Det är tidigt men inte omöjligt att få ett (positivt) resultat.

Hoppas vi är många som avslutar året med ett plus!!
  • Madicken01
    lotie skrev 2014-12-29 12:57:01 följande:

Spännande då har vi lika:)

Jag har växtvärk/molvärk i magen ännu mer än igår och lätt illamående hela tiden. Gått upp och kissat inatt och kissar hela tiden fast jag inte dricker nåt.

Har samma känsla som de två ggr jag plussat men kom några dagar tidigare.

Dom två har jag känt av en vecka innan bim och nu 10 dagar innan om jag ska gå på första blödningsdagen med bara spottings och ägglossningstest:)

Kan ju bli en riktigt bra nyårsafton!

Nån mer som ska testa?

Japp! Här är det beslutat om test på nyårsafton!

Lycka till :)
  • Madicken01
    Anonym (småland) skrev 2014-12-29 17:28:54 följande:

Eftersom vi var flera som plussade i juldagarna, hade det ju varit väldigt roligt om vi fick några plus runt nyår också!

Håller alla tummar och tår!

Själv är jag så himla nervös för missfall. Det är väldigt stressigt just nu, då vi faktiskt ska gifta oss på nyårsafton. En överraskningsfest för alla, och det betyder att vi gör allt själva. Så liiiite stressad och dessutom nervös just nu. Och då blir jag rädd för missfall. 

Å grattis var kul med giftemål!

En klen tröst men kvinnor över hela världen får barn under de mest stressiga, pressade, plågande, vidriga förhållanden. Så försök att inte bekymra dig över stressen. Njut av ditt tillstånd och över det kommande bröllopet!
  • Madicken01
    Lillon skrev 2014-12-30 10:43:07 följande:

Ska också testa imorgon! Har dock feber så känner bara det haha...

Haha googlar du på det kan du nog få träff på graviditetssymptom ;) funkar med det mesta.

Då "hörs" vi här i morgon :)
  • Madicken01
    lotie skrev 2014-12-30 12:20:24 följande:

Jag ska testa imorgon med:)

Står på mina 3 gravtest att de funkar 4 dagar innan bim med två känner av 25ml och en 10 ml då borde ju den kunna känns tidigare eller hur?

Jag mår små illa hela tiden och har molvärk och är svullen, kissar jätteofta även på nätterna. Känner även av foglossning och ilningar i ljumskarna när jag korsar benen. Känns konstigt att ha så mycket symtom så tidigt men har kanske haft ägglossning tidigare än jag trodde?!

Känns i hela kroppen att jag är gravid som båda mina andra barn.

Vilka symtom tror ni man jan framkalla själv och vilka hör till PMS?

Jag hade massa symtom och letade innan min första graviditet som tog 3 år (ivf)

Men andra graviditeten kände jag direkt igen hur det kändes den månaden då jag blev gravid och vilka symtom som är typiska för mig. Precis så känns det nu. Nån som känner igen?

Låter som att du har ett garanterat plus i morgon :)
Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014