• manu88

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Ztarduzt skrev 2014-12-01 21:32:47 följande:
    Hmm hur menar du nu? :P
    nu måste jag googla lite tror jag ^^ 
    Alltså äggstockar, livmoder :)
  • manu88
    Lillon skrev 2014-12-02 07:42:33 följande:

Ååå, nu är jag lite ledsen :( Fick mens idag, 3 dagar för tidigt. Haft mellanblödningar i fyra dagar. Min kropp har inte betett sig så här på två år (sen jag slutade med mina p-piller), och precis denna månad då vi försöker få barn så ska den jävlas med mig? Bläää :(

Tråkigt :(

Så hände det mig förra månaden. Hade ont o kände mina bröst och ont i äggstockarna hela 2 veckor efter ÄL fick sedan mens två eller tre dagar för tidigt. Kan ha varit något eller så var det inget alls.

Men du, nästa gång kanske det tar!

Så försöker jag tänka
  • manu88
    Doppiavu skrev 2014-12-02 09:47:46 följande:
    Ja men det är flera som skrivit att de haft ont i tjejmagen? Därför jag undrar. Är det nån särskild del av magen som kallas tjejmagen? :)
    Ni som plussat, eller ni andra. har ni reflekterat i hur livmodertappen ligger eller känns när BIM?

Nu har jag 9 dagar till BIM.

Inga känningar i bröst haft liiiiiiite molvärk i äggstockarna på kvällen. Har varit hungrig på senare tid. Men det brukar jag bli nära mensen ändå.

Idag har jag haft flytningar som är vita och krämiga, inga konstiga lukter eller konsistens (inte svamp) och livmodertappen känns väldigt tydlig och långt ner.
  • manu88
    fastfrusen skrev 2014-12-03 11:43:18 följande:

ÄL+12 idag, fortfarande inga symtom! Förväntar mig mens + mensvärk på fredag!

Jag har börjar få lite symptom nu sedan i måndags. Men inbillar mig säkert :)

8 dgr kvar till mens
  • manu88
    monn skrev 2014-12-03 13:00:25 följande:

Samma här!!! Eller jag är lite tröttare än vanligt och mådde lite illa till och från igår.

Nu håller vi tummarna!

Enligt min app ska jag ha mens den 11 men om jag hade ÄL den 26/11 så borde min mens komma tidigare, jag tror jag gör första testet på söndag redan.
  • manu88
    Ztarduzt skrev 2014-12-03 19:22:38 följande:

Testat två gånger, dock för ett tag sedan.

Kan jag vara gravid med denna blödning?

Ja, testa igen! Man kan tydligen få en blödning vid BIM även om man är gravid. Om de inte är så mkt skulle jag definitivt testa igen
  • manu88
    septemberplus skrev 2014-12-05 07:26:41 följande:

Bim+4, ingen mens och inget plus :(

Du kanske ska vänta tills de gått en vecka över mensen?
  • manu88
    Anonym (hoppla) skrev 2014-12-05 12:58:53 följande:

Ingen mer än jag som börjar närma sig BIM och tänkt testa snart?

Tog ett imorse. 5 dagar innan mensen. Ytterst svagt positivt. Dock vågar jag inte hoppas allt för mycket ännu. Så ska testa på söndag eller måndag igen :)

Åh vad kul!!

Jag tänkte nog testa på söndag då är det typ 3 dagar innan BIM
  • manu88
    Anonym (hoppla) skrev 2014-12-05 12:58:53 följande:

Ingen mer än jag som börjar närma sig BIM och tänkt testa snart?

Tog ett imorse. 5 dagar innan mensen. Ytterst svagt positivt. Dock vågar jag inte hoppas allt för mycket ännu. Så ska testa på söndag eller måndag igen :)

Förresten vi hade nog ÄL samtidigt och jag väntar mens den 10 eller 11/12.

Vilket märke använde du? Och kan du beskriva symptom, om du ha några?
Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014