Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
Får jag också hänga här?
Jag och min Sambo ska försöka bli gravida nu i december. Har ÄL runt den 10:e december. Det blir första försöket för oss, och vi har inga barn sen tidigare.
Har ni några tips på vad man ska tänka på? Gällande vad som helst. Känner mig helt förvirrad.
Sedan är det väl, som alla andra säger (sjukt svårt att låta bli) men tänk inte så mkt på det. Dock anser jag att man bör vara aktiv under ÄL veckan, min förhoppning är att köra varannan dag typ, trots att spermier sägs överleva i ca 5 dagar (Max)!
Jag verkar ha haft ÄL runt den 26/11 och hade sex den 25/11. Hoppas det räckte :) jag brukar alltid känna att min ÄL är på gång, känns som mensverk.
Förra månaden hade jag jätte ont i mina bröst från ÄL dagen o kände mensvärk i nästan 2,5 vecka innan mensen kom på besök.
Den här månaden känner jag faktiskt inget i mina bröst men har lite ont, som mensvärk igen.
Vi hade sex igen igår och det verkar som att jag har blödigt lite? Det gjorde inte ont eller något sånt överhuvudtaget men börjar fundera på om det är en nidblödning?
Hoppas det har tagit! Vad tror ni?