• steffo75

Kräver jag verkligen för mycket

Vet inte om någon man har svarat på det inlägget men nu gör jag det! Jag kan bara beklaga, troligtvis har du fått ett stolpskott på halsen. Med snedvriden kvinnosyn från sitt hem. Om du har brutit ihop och talat om för honom hur du känner, men budskapet inte går fram så vet jag inte hur du ska hantera honom!? För när min fru meddelar hur stressad hon är så pratar vi om det och hjälps åt att reda ut det. För jag märker att hon går in i kvinnofällan själv då och då.

Nu är våra barn större och vi får sova för det mesta. Men när dom var små så kunde jag ta barnen och dra ut på stan i en timme eller två så frugan fick göra vad hon ville. Tydligen räckte den lilla stunden för att hon skulle få ladda om batterierna.

Sedan måste du sluta "curla" med mannen, du får inte göra saker som han kan/ska göra själv. Kan han inte acceptera att han ska ta ett vuxenansvar hemma så är det kanske lättare att bo själv... för dig alltså!

Sedan är det en sak till... blir det inget knulla hemma, hur reagerar han då? Med tanke på hur han beter sig nu så skulle inte jag vara förvånad om han söker ett prassel på stan för att han inte får vad varje utvilad man behöver! Se till att han byter några blöjor några nätter i veckan, så orkar inte han heller bry sig om de sexuella drifterna.

Svar på tråden Kräver jag verkligen för mycket