Kräver jag verkligen för mycket
Börjar undra. Såhär ser fördelningen ut å jag håller på knäckas!!!
2:an vaknar 3-4 ggr / natt då det är mat & byta blöjor. 1:an är vaken 2-6 timmar oftast / natt. Sen på morgonen iväg till dagis med 1:an Sen hem å fixa med 2:an så hon får egen tid & uppmärksamhet. Med lite tur sover hon en stund så jag hinner få vila. Sen hinna laga mat innan det är dax å hämta 1:an beroende på hur länge & om 2:an sovit. Hämta 1:anå hålla allt flytande laga mat om det inte hans med. Ge barnen mat å greja med dom. Sen kommer han hem fixa fram middagen åt honom så han kan värma direkt. Sen gosar han Max 1 timme sen lägger sig barnen. När dom somnat fortsätter min kväll med fixa tvätt, disk fixa lunch låda k& frukost till honom...Sen börjar natten om!
Hans dygn:
Går till jobbet har raster & sin lunch. (Inget tungt jobb)
Åker till gymmet efter jobbet
Kommer hem äter & duschar gullar en stund med barnen. När dom lagt sig ligger han å kopplar av sen sover han 6-8 timmar / natt.
På det drar han ju i äg lite då & då över en helg å jag är ensam med barnen. Jag har aldrig fått någon egen tid öht sen barnen kom.
Sambon gnäller som f-n på precis allt å framför allt att jag är trött. Å jag har inte fått sova en hel natt på 17 månader (sen äldsta barnet kom)
Har han rätt att jag faktiskt bara är extremt gnällig!?