Inlägg från: frestelsen |Visa alla inlägg
  • frestelsen

Kan gravtest visa positivt vid ägglossnin?

Min gynekolog sa att det kan visa vid ägglossning. Fick mf 13/10 veckan efter va alla hormon borta och i tis fick jag plus på rfsu. Va inne på gyn i förrgår o inget foster, dock en polyp i livmodern. Hon sa att testet visa plus för de va ägglossning.

• frestelsen

Äh jag är likadan :) vill man ha bebis så blir man smått galen med tester och känner efter hela tiden. Det som slutade i mf nu fick jag gravid bim-5 så köp ett och ta imorgon. Eller så väntar du nån dag till.

Tycker med att det är konstigt med att de skulle visa plus på äl.

Men håll mig uppdaterad, spännande o se om de är bebis:) håller tummarna för dig:)

• frestelsen

Hur går det? Jag va inne på gyn akut igår för jag fick plus igen! Svar nej, ägglossning visar inte plus på gravtest:)

Jag hoppas nu att detta går hela vägen.

• frestelsen

Tyckte med att det lät konstigt när gynekologen sa det. Mitt test syns ju tydligt plus men börja blöda nyss o då blir det säkerligen sånt tidigt mf som man skulle tro va en mens om man inte testat.

• frestelsen

Ja va inne på sös Stockholm. De sa att de är olika hormon på äl och gravid.

Okej, tycker du ska pröva ett test:) själv fick jag mens nu. Konstigt med de starka plus som jag fick i måndags. Men men, sånt är livet.

Om du tar ett test lägg upp bild:)

Svar på tråden Kan gravtest visa positivt vid ägglossnin?