Bästa syskonvagnen?
Här är en till som har gett sig in i djungeln. Vi kommer också ha ett år och fem månader mellan barnen. Känner mig inte alls inspirerad denna gång då det känns som den ultimata vagnen saknas och som man kommer behöva kompromissa vad man än väljer.
Var och klämde på vagnar i förra veckan och tur var väl det! Innan jag kom till butiken så hade jag två vagnar jag gillade skarpt. Kronans syskonvagn och city select. Båda gick bort direkt. Kronans sitsar var supersmala så ettåringen fick knappt plats redan nu. City select vad så tung och klumpig att jag trodde jag låst den. Satte ettåringen framtill och då gick den knappt att rubba.
Den som imponerade mest på mig var helg klart babyjogger GT mini. Stora sittytor, lättmanövrerad och superlätt att fälla. Dock är den ju riktigt ful så jag får väl se om jag kan förlika mig med det.
Vi har haft en joolz till sonen och har aldrig gillat den ergonomiska sittdelen... Därför har inte buggan legat högt i topp. Är riktigt less på att behöva montera ner när den skall fällas också. Men får väl klämma på den med :)