Inlägg från: Sebastian72 |Visa alla inlägg
  • Sebastian72

Ställa upp på att inte ha sex?

Är väl ganska enkelt efter ni SNACKAT om ert problem. För det har ni så klart gjort.

Du väger av vad som är viktigast för dej. Blir ju lite av en vågskål. Ingen kan döma dej eller henne. Ni kan kanske tom diskutera fram en liten deal där du får flyga fritt ibland? Men bara spridda tankar...

• Sebastian72
    Haskel skrev 2014-11-04 00:31:05 följande:
    Jag vet inte om du läst trådar där den ena saknar lust.

Vanliga svar/inlägg är:
    -Du får absolut inte göra våld på dig själv och låta "honom" ha sex.
    -Det är aldrig okej att tjata. 
    -Du får faan stå ut, om hon inte vill ha sex.
    -Vill du ha sex, får du runka.
    -Fy faan för otrohet!
    -Du får väl lämna, hon är ändå värd bättre än du.
    osv. osv.

Jag personligen lider inte av detta problem. Men jag söker en vettig diskussion i ämnet, då jag vet att många lider av sexbrist.
    Jag är ingen expert men vet hur ungar kan döda lusten. Och att det kan vara svårt att komma tillbaka....Man hittar nya roller efter miljoner lekplatser och spyor och blöjbyten och minikriser. När soffan eller sängen bara förknippas med sömn eller ett glas vin framför TV4 inför sömnen. Sexet så klart uruselt men överlever man tror jag att man har skapat ett band-of-brothers:). Ett team. Problemet är att man glömt bort närheten. Och att det är svårt att starta om. Nu är du inte nykär, du fumlar, karriären är på gång igen. Alltid nåt ivägen. Och du börjar känna dej pinsam när du tjugo år senare försöker leka tonåring:). Det ÄR svårt. Man känner varandra för väl, inga oupptäckta zoner längre....känslan av att jag kan inte överraska längre....
Svar på tråden Ställa upp på att inte ha sex?