Flytta ifrån mitt barn.
Alltså helt ärligt, hur tänker du nu? Flytta utomlands med din nuvarande och allt ska bli bra, för på grund av dagens teknik kan du ju ändå ha kontakt med ditt barn, den har det bra med pappan ändå så vad spelar det för roll då liksom.. Alltså HÖR du inte själv hur jävla dumt det låter?!
För det första.. hur kan du ens vilja flytta ifrån ditt barn? HUR kan du börja må BÄTTRE av att flytta från ditt barn, bara träffas någon gång per år? Och du bryr dig inte om ditt barn då eller, jättebra att barnet trivs med pappan men det betyder väl inte att det ska vara okej för dig att flytta, du har ett ansvar! Du födde det här barnet till världen. Både du och pappan har ett ansvar, bara för att barnet har det bra hos den ena slipper inte den andra ansvaret. Oj jisses.
Teknik.. ja, väldigt bra. Men det ersätter inte dig, inte alls. Det blir inte alls på samma sätt, det måste du väl förstå själv. Tänker inte ens kommentera det mer, så jävla dumt.
Om du mår så himla dåligt, sök hjälp. Ge det tid. Klart man inte ska gå runt och må dåligt, klart man också måste tänka på sig själv och sitt mående. Men att du faktiskt känner att du måste flytta till ett annat land från ditt barn för att må bra gör mig så ledsen, att någon faktiskt kan känna så. Flytta till en annan STAD, så du kan träffa ditt barn oftare, så att ditt barn eller du kan träffas när som helst ändå även fast det är en lång väg, men inte en sån lång väg som till ett annat land. Skulle du må bra av att ditt barn mår dåligt? För tro mig. Barnet kommer inte att må bra av detta. ÅÅÅÅH för guds skull tänk efter!!!