• Jko

Bf juli 2015

Hoppar in här om det går bra?!
    Plussade den 29/10 :) Gjorde även ett CB digital test nu för nån timme sedan då det blev Gravid 2-3v :D

BF beräknad kring 5 Juli.  Första barnet och det känns jättespännande!
    Förstod att jag var gravid när jag i flera dagar haft konstig värk i magen inte på samma sätt som vid mensvärk. Och ömmar i brösten.

Min mage är som uppblåst hur är det för er?

• Jko

Skönt att höra att man inte är ensam med uppblåst mage ;)
    Blir till och med tight med mina arbetsbyxor, har varit tvungen att knäppa upp knappen ibland nu för det blir så obehagligt!
    Nån som har nån aning om det brukar gå till sig efter nån vecka?
    Tänkte om det är tarmar och liknande som spökar.
    Tycker ju inte att det borde ska synas såhär mkt redan!Förvånad

Idag är jag på 5+0 (vecka 6) enl FL. Tror det blir att berätta kring jul även för oss, vilken julklapp!!!! Kliar däremot i fingrarna att berätta för min syster, men det är bara att hålla sig ett tag till Solig

• Jko
    Nemijah skrev 2014-11-03 11:16:26 följande:

Hejsan! Okej om jag hoppar in här? Plussade igår på bim+7 och går in i vecka 7 imorgon.

Vad roligt att så många ska berätta på julafton, så ser vår tanke också ut :)

Någon mer från Norra Norrland?

Jag är från Västerbotten iaf :)
  • Jko
    Nemijah skrev 2014-11-03 15:02:41 följande:
    Så blind jag är, nu såg jag att du skrivit ett inlägg tidigare.

Ha en fin dag och hoppas magen ger sig lite :)
    Haha ingen fara! :)
    Jo nu får vi hålla tummarna att det ska fortsätta gå bra!
  • Jko
    Stokke skrev 2014-11-03 19:36:02 följande:

Hej !

Jag hade bim förra måndagen alltså den 27/10. Plussade på tisdagen den 28/10.

Är superglad ????

Har varit en kickioff i helgen. Köpte alkoholfritt vin och hällde över till en flaska med skruvkork. Beställde alkoholfritt vin i barnen och smuttade på de vinet som jag blev bjuden på, innan jag hällde ut det i köket.

Ska rings mvc i morgon.

Är nervös över att få missfall. Har ont i nedre delen av magen, har läst att det är växtvärk. Vad tror ni?

Jag har haft väldig värk i magen, har läst att det är vanligt eftersom att det händer så mkt i kroppen. Men är du nervös så ring och hör med dem! Men jag tror inte du behöver oroa :)
  • Jko
    Zombiie skrev 2014-11-06 18:34:55 följande:
    Grattis!! Tur att det är lång tid att förbereda sig på! (Även om det är planerat). Jag är oxå på vecka 5+3 idag!!

Vart bor någonstans om man får fråga? :)

Här är en till som är på 5+3 idag! Har fått tid för ultraljud 26/9
    väntar med spänning :)
  • Jko
    Min syster är den enda som vet om det förutom jag och sambon då :)

Men det var endast för att hon visste att vi gick igenom IVF och anade att vi testat (hon är så sjukt nyfiken). Men resterande har vi inte tänkt berätta för förrän till jul eftersom vi inte vet åt vilket håll detta kommer att barka åt under de första veckorna.
  • Jko

Imorgon går jag in i vecka 7 :)
    Har märkt att när jag nyser så känns det som att min högra
    äggstock nästan vill hoppa ur kroppen!! Jätte obehagligt och ont gör det.
    Läste att det är ligamenten som mjuknar upp sig.
    Nån mer som känt så?

• Jko

Går in i vecka 8 idag. Har varit hemma från jobbet för ett hemskt jobbigt illamående, blir att vara hemma i morgon också. Hoppas att detta illamående inte håller i alltför länge bara... :(

• Jko
    Stokke skrev 2014-11-18 18:30:53 följande:
    Nu fattar jag noll. Jag är i v8 och är beräknad till 7 juli?
    Jag är oxå i v8 och beräknad den 5 juli.
Svar på tråden Bf juli 2015