• Mee

Bim i Nov, någon mer? :-)

Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-11-29 16:43:44 följande:

Hut gick de gör alla ? Här kom tanten tyvärr men nu väntar jag på äl som kommer vilken dag som helst nytt BIM runt 20 december

Här har jag precis äl så vi kör på :) Har BIM 17/12 :) Hoppas det tar sig så jag kan ge min älskade sambo en bra års present (har årsdag 21/12 :))
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-12-15 17:07:08 följande:

Hur går det för alla ? Jag tror jag har plussat idag tror inte mina ögon men ser ut så . Ska ta clerblue digitaltest imorgon

Åh grattis! Hoppas det visar sig imorgon på om du såg rätt eller inte idag! :)

Själv har jag BIM på onsdag. Har haft mensvärk liknande känningar av och till i 10 dagar.. Så får se vad som händer. Hoppas så klart på plus! :)
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-12-15 19:08:45 följande:

Ja hoppas ser ju sträck men om de är äkta eller spök vet jag inte. Ok spännande när tänker du ta test ?

Ja ibland vet man ju inte. Förra gången jag var gravid så testade jag först med vanliga clearblue, trots att strecket var lika tydligt som kontrollstrecket så testade jag även med digital då jag inte trodde på mina test :P

Jag testar nog på onsdag eller torsdag. Beroende på hur det känns och om mensen har dykt upp eller inte :)
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-12-15 20:36:25 följande:

Ok ! Nej man tror ju inte alltid på sina ögon heller när man vill så gärna .

Näe man gör ju inte det. Säg imorgon hur det blev! :)
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-12-16 12:47:04 följande:

Digitala testet va negativt men stog att de bara är 55% chans att den visar rätt på BIM - 4. Fick ju 2 streck igår från en känsligare test som mäter 10 ( något va de nu heter ?) så återstå och se om tanten kommer eller inte .

Åh vad tråkigt! Hoppas tanten håller sig borta!

Själv kom tanten på besök idag :( nya tag nästa månad :/
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-12-16 20:36:07 följande:

Usch tråkigt ja ny månad nytt år och nya tag

Ja verjligen. Ville så gärna den här månaden med! Men men.. Enligt äl app så har jag äl 30e får se när den dyker upp.. Brukar komma tidigare än så...
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2014-12-18 21:25:27 följande:

Testade ju positivt i måndags sen negativt på CB digital i tisdags , testade idag igen fick 2 streck ( starkare ) testade direkt med CB digital och stog gravid 1-2

Åh, stort grattis! :)
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2015-01-18 19:56:55 följande:

Hur har det gått för er alla ? Jag gick in i vecka 9 igår

Vad roligt! :) Har ni berättat för nära och kära än? :)

Själv skulle jag haft BIM nu i helgen men ingen mens och inget plus. Så får vänta och se vad som händer här ^^ dryg väntan dock :p
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2015-01-19 10:00:07 följande:

Hoppas hoppas de blir + för dig . Nej vi väntar med att berätta minst till vecka 12 .

Ja det hoppas jag med :) Ingen mens än så länge iaf :)

Smart! :) Vi gjorde samma när vi väntade sonen :) För oss blev det tom i vecka 17 då jag ville berätta med hjälp av en julklapp ^^

Kommer inte ihåg, men hade du barn sedan innan? :)
  • Mee
    Anonym (BIM 10-14 nov) skrev 2015-01-19 20:24:15 följande:

Jo de har jag går allt bra blir detta mitt sjätte barn

Ja just det ja! :) hur känns det då? Vilken ålder har du på dina barn? :)
Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)