Bim i Nov, någon mer? :-)
Nu lämnar jag den här tråden. Har skrivit 3 inlägg men ingen som har svarar eller visat intresse av det man skriver...
Nu lämnar jag den här tråden. Har skrivit 3 inlägg men ingen som har svarar eller visat intresse av det man skriver...
Har du tagit äl-test när du vet att ägglossningen va senare ?
ingen svarar mig heller men skriver ändån
Har varit på ett ruggigt humör sen två dagar tillbaka och idag har jag molvärk i magen.. Hoppas det inte är tant röd som är på ingång!
Ok jobbigt när kroppen ändrar " rutin " ja precis haha
Fan sånt är jobbigt när kroppen spelar en ett spratt! Men lycka till :)
Ja de har ju säkert påverkan på kroppen ! Nja har mellan 29-34 dagar mellan mensen men har inte haft fler än 3 menstruationer sen min senaste förlossning för snart 1 år sen. Jag använder äl- tester för och kolla när jag har äl.
Hoppas att det är okej att jag hoppar in här hos er? Jag är en 29-årig tjej som är inne på första försöket och förmodligen har BIM någon gång mellan 2/11 - 6/1. Eftersom jag inte vet exakt när ÄL skedde och att de senaste tre månaderna haft varierande (30, 27, 32dagar) vilket enligt min app ett genomsnitt på 30dagar, så enligt appen borde BIM vara den 6/11. Dock har det under föregående månaderna (ungefär ett år) varit en cykellängd på mellan 25 - 28 dagar, så därav mitt långa BIM-intervall. Dock har ingen mens dykt upp ännu så väntan kvarstår!.
hehe, jo jag menade den 6/11, lite lång mens annars :P Jo, det kan vara när som helst nu, men tänker avvakta att testa till efter den 6/11 eftersom att den vara sen fyra dagar förra månaden och om den är 32dagar igen så är det kanske lite tidigt att testa redan. Ja, det är första barnet, så lite nervöst och nytt allting, så börjar längta extra mycket nu när vännerna (både äldre och yngre) planerar eller är gravida med en tvåa.
När hade du BIM och är det första barnet för dig med?
Jag ser åtminstone inte just nu någon anledning att testa flera dagar innan BIM, så får nog bli till helgen om inte mensen dykt upp innan dess.
Det lät ju inget vidare att vara inställd på ett datum, men sen behöva vänta extra länge. :-/ Vi får hoppas att denna längre väntan ger ett bra resultat då Vad roligt med ett syskon, hur gammal är sonen?