• vampyria2

Åldern skapar problem, svårt att träffa någon för ett förhållande.

Jag tycker att det låter jätte konstigt faktiskt, jag var singel när jag var 38 år och lixom dig så såg jag väldigt ung ut, fick tex alltid visa legg på bolaget och folk har alltid blivit väldigt förvånade när de får reda på hur gammal jag är.
    Jag har i och för sig barn.

Jag har faktiskt aldrig märkt av det du pratar om, visst har det hänt att män jag träffar blir förvånade när de hör hur gammal jag är men det har aldrig varit så att de har dragit sig ur pga det, varför tror du att det är just det som är anledningen till att de drar?

• vampyria2
    Lilje skrev 2014-10-22 07:31:14 följande:
    Kan nog vara för att hon inte har barn. Vid 37 börjar det kännas lite akut. En 25-åring har inte samma tidspressen på sig, inte heller en jämngammal som redan har fått sina barn innan.
    Ja jag tror faktiskt också att det är mer det, hehe nu när jag tänker på saken så hajar jag att det nog var mer det hon menade inte att det var åldern som ställde till det...ja va tusan jag är trött och lite seg i huvudet än tror jag :p

Hm TS kanske du kan börja med att föra in ett skämt eller så när åldern kommer på tal, säg tex "jag är 37 år men inte desperat efter nån unge än", ja kanske inte det roligaste skämtet men försök på nått sätt få med att du inte vill skaffa barn på en gång, då kanske de slappnar av mer?
Svar på tråden Åldern skapar problem, svårt att träffa någon för ett förhållande.