• Brunhilde

Åldern skapar problem, svårt att träffa någon för ett förhållande.

Anonym (´+`) skrev 2014-10-22 00:33:10 följande:

Tycker tyvärr det är lite för gammalt med 37 år och då är jag jämngammal kille. Du borde satsa på någon som är betydligt äldre om du vill få det fungera under ett långt perspektiv.

Så får du undersöka vad du kan bidra med i ett förhållande. Många kvinnor är tyvärr lite som barn fortfarande fast de kommit högt upp i åldrarna. Det gör att män inte vill vara seriösa med dem. Med det undrar jag vad du har för något med dig in i en eventuell relation. Har samlat på dig pengar under åren? Lagar du mat som en gudinna? Är du en sexuell dröm?

Ju högre upp i åldrarna du kommer desto mer krav kommer männen ha på dig. Är man ung och snygg så räcker det oftast. Då är det ju själva ungdomens naivitet som lockar. En kvinna som kommit upp i 37 års ålder ska ju ha några mille på banken eller bo flott & lyxigt. Detta gäller såklart män också. Ingen normal kvinna hade blivit attraherad av att skapa ett liv med en man som inte har ekonomin att bo i egen bostad.

Hur menar du nu? Eller blidde det lite fel när du tänkte?
  • Brunhilde
    Anonym (Kvinnan) skrev 2014-10-22 00:45:21 följande:
    Du menar att männen är golddiggers? Några pengar har jag tyvärr inte, har rätt dålig lön men jag jobbar iaf med något jag trivs med.
    Tur att du har två andra alternativ enligt talespersonen för hela det manliga släktet. Det lutar åt matlagningsgudinna eller sexuell dröm för din del
  • Brunhilde
    Anonym (´+`) skrev 2014-10-22 07:03:30 följande:
    Nej det ser fullständigt korrekt ut. Självfallet rör den meningen inte utseendet, utan snarare om inre mognad.
    Självfallet var det inte meningsbyggnaden som gjorde att jag påtalade just den meningen, utan det kvinnoförakt den genomsyrar.
Svar på tråden Åldern skapar problem, svårt att träffa någon för ett förhållande.