Tarotkort
Jag skulle vilja veta könet på det barn jag bär
Jag skulle vilja veta könet på det barn jag bär
Hej.
Du kanske kan svara på en fråga som jag har funderat p sedan i somras.
Jag var i AL med en god vän.
Vi gick på stan och gick förbi en spårkvinna som spådde i händer m.m.
Min kompis ville testa då en spåning i sin signatur bara kostade 5 dollar.
Min kompis blev spådd och efter det tänkte jag att var f*n, jag testar jag också.
Hennes första mening till mig var (översatt från engelska till svenska)
" Du är vad vi kallar en varulv"
Hon sa vad det betydde men då min engelska inte alltid är så bra och hon pratade väldigt fort och tyst så undra jag var det var hon menade med just den meningen då väldigt mycket utav det hon sa stämde. Hon berättade bal en sak som hon omöjligt skulle kunna känna till.
Mycket tacksam för svar!
Kommer man att hitta den ryska ubåten
Är gravid och nyfiken på könet..! Kan du se va de blir för något. .???
Hej du får gärna prova på mig också. Här är min fråga: kommer jag lyckas med mitt projekt innan nyår?
Hoppas jag inte glömt någon nu, lite svårt att se vilka man svarat på eller inte. Hojta till om ni blivit glömda.
Vilken lottorad vinner imorgon?
Har jag en pojke eller flicka i magen?
Vilken månad kommer han/hon att födas?
När kommer vi hitta/köpa ny bostad?
Tack för svaret och det du skriver stämmer.
Har en fråga till bara .......Kommer jag att bo i hus inom närmaste tiden. Alltså flytta från lägenheten?
kul att du lär dig spå i kort, tycker sånt här är väldigt intressant=)
om du vill får du gärna dra ett kort för att se framtiden för min sambos företag,kommer han kunna leva på det?=)
du svarar om du vill=)
Får vi ett barn till?
Kommer Jag och min sambo få barn nästa år? Kan du se när på året isåfall?
Kommer jag få en egen familj?
Lycka till med att lära dig spå!
Jag hoppas fortfarande på svar på min fråga. ???? Kan du se könet på mitt kommande barn! Tack på förhand! :)
Tredje gången gillt! Kommer min man att bli kvitt sin låååånga depression nu när han fått ny medicin?
Nu blev ju detta lite spännande, i och med att graviditeten stämde! Lär ju föda just inom 8 månader som du sa redan innan jag ens visste att jag var gravid!
Så nu till en ännu mer spännande fråga: är det en pojke eller flicka jag bär på?
[quote=74716529][quote-nick]kasovi skrev 2015-01-20 14:35:29 följande:[/quote-nick]Idag, om exakt två veckor får du svar på om det stämmer! Min mormor spådde mig utan min vetskap innan jul och fick också fram att det blir en flicka. Spännande![/
Spännande :)