Inlägg från: fröken grävling |Visa alla inlägg
  • fröken grävling

Tarotkort

jekkpekk skrev 2014-10-20 14:33:24 följande:

Jag skulle vilja veta könet på det barn jag bär

Kortet jag fick fram bar stavfemman. Kortet gestaltas av en pojke/ung man. Så troligtvis en kille.
  • fröken grävling
    Lillmajsan skrev 2014-10-20 16:47:07 följande:

Hej. 

Du kanske kan svara på en fråga som jag har funderat p sedan i somras.

Jag var i AL med en god vän.

Vi gick på stan och gick förbi en spårkvinna som spådde i händer m.m.

Min kompis ville testa då en spåning i sin signatur bara kostade 5 dollar. 

Min kompis blev spådd och efter det tänkte jag att var f*n, jag testar jag också.

Hennes första mening till mig var (översatt från engelska till svenska)

" Du är vad vi kallar en varulv"

Hon sa vad det betydde men då min engelska inte alltid är så bra och hon pratade väldigt fort och tyst så undra jag var det var hon menade med just den meningen då väldigt mycket utav det hon sa stämde. Hon berättade bal en sak som hon omöjligt skulle kunna känna till.

Mycket tacksam för svar!

Hej! Interesant, jag funderar nu också. Jag drog ett kort och det blev bägaråttan. Kortet beskriver att känslorna är som träsk. Det är många ouppklarade och outtalade känslor. Det kan även vara ett periodiskt missbruk av något slag. Äta/dricka/shoppa. Rådet från kortet är att ta den tid du behöver i lugn och ro. Ta dig sedan ner i dina känslor. Överbelasta inte dig själv.

Gav kanske inte något svar på din fråga.. Kontakta mig gärna om du får svar på vad kvinnan i LA menade.
  • fröken grävling
    Anonym (hm) skrev 2014-10-21 08:38:00 följande:

Kommer man att hitta den ryska ubåten

Kortet jag fick fram var magikern, kortet beskriver ett stark motivation att fortsätta framåt man måste arbeta sig mot sina mål dag ut och dag in för att lyckas men det kan ta tid...

Det återstår att se om de hittar någon ubåt :)
  • fröken grävling
    lillajag77 skrev 2014-10-20 09:36:24 följande:

Är gravid och nyfiken på könet..! Kan du se va de blir för något. .???

Kortet jag fick fram var drottning i pentagram. Född i jungfruns eller stenbockens tecken. En tjej :)
  • fröken grävling
    nychans skrev 2014-10-20 09:06:15 följande:

Hej du får gärna prova på mig också. Här är min fråga: kommer jag lyckas med mitt projekt innan nyår?

Kortet jag fick fram var döden,, det kortet står för avslutning, transformation och ömsa skinn. Det kan även betyda att en vana eller ovana ska bort. Ingenting av det som nyss kan ha betytt allt för en känns viktigt längre. Man får en klarhet och ser vad livet egentligen går ut på.
  • fröken grävling

Hoppas jag inte glömt någon nu, lite svårt att se vilka man svarat på eller inte. Hojta till om ni blivit glömda.

• fröken grävling
    Anonym (hm) skrev 2014-10-21 09:24:31 följande:

Vilken lottorad vinner imorgon?

Jag drar inga kort för såna här frågor.
  • fröken grävling
    Bebis92 skrev 2014-10-21 09:03:42 följande:

Har jag en pojke eller flicka i magen?

Vilken månad kommer han/hon att födas?

Kortet jag fick fram är prins i bägare. Alltså en pojke. Född i fiskens eller kräftans tecken.
  • fröken grävling
    KramKalas skrev 2014-10-21 11:58:32 följande:

När kommer vi hitta/köpa ny bostad?

Kortet jag fick fram var kung i pentagram. Kortet "tillhör" stenblocken stjärntecken dvs 22/12- 19/1. Troligtvis mellan detta datum. Lycka till med bostadsletandet.
  • fröken grävling
    Lonlely Wolf skrev 2014-10-21 13:03:06 följande:

Tack för svaret och det du skriver stämmer.

Har en fråga till bara .......Kommer jag att bo i hus inom närmaste tiden. Alltså flytta från lägenheten?

Kortet jag fick fram är myntesset, kortet betyder att något nytt är på väg att dyka upp. Det kan vara pengar, nytt jobb eller ny bostad. Det kan även betyda att ett nytt liv är på väg till jorden. Vad det än är som är på väg möt det med glädje.
  • fröken grävling
    Mammamelle82 skrev 2014-10-21 10:02:59 följande:

kul att du lär dig spå i kort, tycker sånt här är väldigt intressant=)

om du vill får du gärna dra ett kort för att se framtiden för min sambos företag,kommer han kunna leva på det?=)

du svarar om du vill=)

Kortet jag fick fram är rättvisan.

Kortet betyder att någon gamal skuld som förfaller till betalning. Skulden kommer att vara ekonomisk eller känslomässig art. Du kommer få eller har med myndigheter att göra positivt eller negativt. I positiv mening kan det betyda affärsuppgörelse eller kontrakt.
  • fröken grävling
    Liten till skrev 2014-10-21 16:38:28 följande:

Får vi ett barn till?

Kortet jag fick fram är narren. Född i oxens tecken. Detta kort är androgyn, dvs både kvinna och man. Du ska följa dina inpulser. Låt dig själv hållas, var inte rationell eller förnuftig, improvisera.

Fri tolkning från din sida.
  • fröken grävling
    Gweny skrev 2014-10-21 12:56:10 följande:

Kommer Jag och min sambo få barn nästa år? Kan du se när på året isåfall?

Kortet jag fick fram är över prästinnan. Född i kräftans tecken. Tjej född i juni/juli
  • fröken grävling
    Anonym (Längtar) skrev 2014-10-21 16:53:40 följande:

Kommer jag få en egen familj?

Lycka till med att lära dig spå! 

Hej! Tack!

Kortet jag fick fram är svärdkungen. Svärdkungen är född i tvillingarnas eller vågens tecken. Yrken som associeras till kortet är psykolog,präst, lärare, journalist. Kortet betyder att det är upp till dig om du vill att något ska hända. Det är bara du som kan iscensätta din vision. Agera självsäkert. Dela med sig av dina tankar till människor omkring dig.

Fritt fram för egen tolkning :)
  • fröken grävling
    Anonym1977 skrev 2014-10-21 18:16:12 följande:

Jag hoppas fortfarande på svar på min fråga. ???? Kan du se könet på mitt kommande barn! Tack på förhand! :)

Kortet jag fick fram är värden. Kortet gestaltas av en kvinna. Född i Vattumannens stjärntecken.
  • fröken grävling
    Erizajo skrev 2014-10-23 22:05:26 följande:

Tredje gången gillt! Kommer min man att bli kvitt sin låååånga depression nu när han fått ny medicin?

Hej! Har redan svarar på din fråga tidigare i tråden.
  • fröken grävling
    kasovi skrev 2014-10-23 20:29:29 följande:

Nu blev ju detta lite spännande, i och med att graviditeten stämde! Lär ju föda just inom 8 månader som du sa redan innan jag ens visste att jag var gravid!

Så nu till en ännu mer spännande fråga: är det en pojke eller flicka jag bär på?

Vad kul! Grattis! Som mitt svar var tidigare i tråden är det en tjej :)
  • fröken grävling

[quote=74716529][quote-nick]kasovi skrev 2015-01-20 14:35:29 följande:[/quote-nick]Idag, om exakt två veckor får du svar på om det stämmer! Min mormor spådde mig utan min vetskap innan jul och fick också fram att det blir en flicka. Spännande![/

Spännande :)

Svar på tråden Tarotkort