Inlägg från: Stårschan |Visa alla inlägg
  • Stårschan

Skulle du kunna använda en sån?

Nej. Jag ser inte poängen med att visa så mycket hud. Dessutom ser det fasligt obekvämt ut. Skulle jag vara på ett ställe där det kändes passande att använda en sådan så skulle jag föredra att sola naken istället för att ha ett snöre upp i snippan.

• Stårschan
    EmmTrave skrev 2014-10-18 23:47:20 följande:

Är det någon här som har en sån?
    Är intresserad av en mest för att få så bra solbränna som möjligt. Kommer inte använda den på stränder utan hemma. Är nog inget jag kommer ha i allmänheten :P 

Hade tänkt mig en någon av domhär
    cdn2.wickedweasel.com/assets/images/pics/0102/7704/lorella-14.jpg
    cdn0.wickedweasel.com/assets/images/pics/0107/9060/sarah-42.jpg
    www.microkitten.com/product.asp&subcatID=8

Har ni någon erfarenhet med såna? Vet att många tycker såna är fula men det är ju av praktiska skäl jag ska använda den.

Frågan är såklart bara för tjejer. Jag gjorde en quiz så det blir lättare att se era åsikter men vill gärna ha kommentarer också!
    Jag också vet att badsäsongen är över men det kommer ju en ny :)

Nu blir jag faktiskt lite nyfiken. Vad har du för sysselsättning som gör att det krävs en så bra solbränna som möjligt. Hur kan det vara av praktiska skäl du måste vara solbränd över exakt hela kroppen? Inte ens om man är porrskådis kan det väl vara totalförbjudet med lite vita fält på kroppen om man varit ute och solat - eller?
Svar på tråden Skulle du kunna använda en sån?