• EmmTrave

Skulle du kunna använda en sån?

Är det någon här som har en sån?
    Är intresserad av en mest för att få så bra solbränna som möjligt. Kommer inte använda den på stränder utan hemma. Är nog inget jag kommer ha i allmänheten :P 

Hade tänkt mig en någon av domhär
    cdn2.wickedweasel.com/assets/images/pics/0102/7704/lorella-14.jpg
    cdn0.wickedweasel.com/assets/images/pics/0107/9060/sarah-42.jpg
    www.microkitten.com/product.asp&subcatID=8

Har ni någon erfarenhet med såna? Vet att många tycker såna är fula men det är ju av praktiska skäl jag ska använda den.

Frågan är såklart bara för tjejer. Jag gjorde en quiz så det blir lättare att se era åsikter men vill gärna ha kommentarer också!
    Jag också vet att badsäsongen är över men det kommer ju en ny :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna använda en sån?
  • Kejo

Svarade nej eftersom jag helt enkelt inte tycker att det är snyggt. Hemma solar jag topless om jag skulle vilja ha maximalt med sol (eller så viker jag in en vanlig bikini, vill ju inte ha ränder från snörena oavsett hur minimalt den täcker brösten),  men å andra sidan solar jag ganska sällan.
    Skulle dock inte störa mig om jag såg någon annan i den.

Lite nyfiken, är du väldigt tveksam till att köpa den eftersom du skapar en tråd om den? Gillar du den så kör...

• fluu

Näcka helt känns effektivare faktiskt. Nej, jag skulle inte använda det plagget.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • JTo
    Förvånad nej absolut inte under några som helst omständigheter!
  • EmmTrave
    Kejo skrev 2014-10-19 11:14:19 följande:

Svarade nej eftersom jag helt enkelt inte tycker att det är snyggt. Hemma solar jag topless om jag skulle vilja ha maximalt med sol (eller så viker jag in en vanlig bikini, vill ju inte ha ränder från snörena oavsett hur minimalt den täcker brösten),  men å andra sidan solar jag ganska sällan.
    Skulle dock inte störa mig om jag såg någon annan i den.

Lite nyfiken, är du väldigt tveksam till att köpa den eftersom du skapar en tråd om den? Gillar du den så kör...

Jag var nyfiken att höra vad ni tycker att använda en sån för att sola i. Och om Ni visste några fördelar eller nackdelar med sån helt enkelt :)
    fluu skrev 2014-10-19 12:26:23 följande:

Näcka helt känns effektivare faktiskt. Nej, jag skulle inte använda det plagget.

Känner mig inte bekvän att ligga naken och sola :P

JTo skrev 2014-10-19 19:40:03 följande:
    Förvånad nej absolut inte under några som helst omständigheter!

Nån speciell anledning till varför du inte kan det? :)

• Kereza

Hade jag kroppen för det så skulle jag. Det har jag dock inte, så jag får köra vidare på knälånga shorts och linne jag.

• EmmTrave
    Cornellia skrev 2014-10-19 23:55:07 följande:

Kan inte komma på ett enda tillfälle då en sådan känns passande.

Inte ens sola med hemma? :O
  • Cornellia
    EmmTrave skrev 2014-10-20 00:11:20 följande:
    Inte ens sola med hemma? :O
    Då är det väl vettigare att vara naken? 
  • fluu
    EmmTrave skrev 2014-10-19 23:43:49 följande:

Känner mig inte bekvän att ligga naken och sola :P

Det är mer eller mindre samma sak som att använda plagget i ts.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Butterscotch
    Cornellia skrev 2014-10-19 23:55:07 följande:

Kan inte komma på ett enda tillfälle då en sådan känns passande.

Samma här. Vill man få en riktigt jämn solbränna är det ett bättre alternativ att vara naken hemma i trädgården (om man kan vara det utan insyn, det kan nog ses som ofredande annars) eller på ett nudistbad.

Så viktig har aldrig solbränna varit för mig dock.
  • Stårschan

Nej. Jag ser inte poängen med att visa så mycket hud. Dessutom ser det fasligt obekvämt ut. Skulle jag vara på ett ställe där det kändes passande att använda en sådan så skulle jag föredra att sola naken istället för att ha ett snöre upp i snippan.

• Skuld

Nja, hade nog inte använt en sådan om jag var hemma. Lättare att solbada näck eller i underkläder, då.

• Stårschan
    EmmTrave skrev 2014-10-18 23:47:20 följande:

Är det någon här som har en sån?
    Är intresserad av en mest för att få så bra solbränna som möjligt. Kommer inte använda den på stränder utan hemma. Är nog inget jag kommer ha i allmänheten :P 

Hade tänkt mig en någon av domhär
    cdn2.wickedweasel.com/assets/images/pics/0102/7704/lorella-14.jpg
    cdn0.wickedweasel.com/assets/images/pics/0107/9060/sarah-42.jpg
    www.microkitten.com/product.asp&subcatID=8

Har ni någon erfarenhet med såna? Vet att många tycker såna är fula men det är ju av praktiska skäl jag ska använda den.

Frågan är såklart bara för tjejer. Jag gjorde en quiz så det blir lättare att se era åsikter men vill gärna ha kommentarer också!
    Jag också vet att badsäsongen är över men det kommer ju en ny :)

Nu blir jag faktiskt lite nyfiken. Vad har du för sysselsättning som gör att det krävs en så bra solbränna som möjligt. Hur kan det vara av praktiska skäl du måste vara solbränd över exakt hela kroppen? Inte ens om man är porrskådis kan det väl vara totalförbjudet med lite vita fält på kroppen om man varit ute och solat - eller?
  • EmmTrave
    Stårschan skrev 2014-10-20 12:49:46 följande:
    Nu blir jag faktiskt lite nyfiken. Vad har du för sysselsättning som gör att det krävs en så bra solbränna som möjligt. Hur kan det vara av praktiska skäl du måste vara solbränd över exakt hela kroppen? Inte ens om man är porrskådis kan det väl vara totalförbjudet med lite vita fält på kroppen om man varit ute och solat - eller?

Varför krävs det en viss sysselsättning för det? :P

Jag är helt enkelt inte bekväm med att ligga naken hemma. Såg den bikinin och tänkte att det var ett mycket praktiskt sätt att få bra solbränna istället för att hålla på och rulla ihop sin vanliga bikini eller klä av sig helt.

• Mia Sthlm

Om du vill ha en perfekt solbränna så ska du såklart sola naken och kan du inte göra det hemma så hitta någon annan plats då?!
    Det är nästan lite som att där du inte kan sola naken kan heller inte sola i en sån här. Du får nämligen väldigt mycket uppmärksamhet - jag vet för jag brukar ha såna själv ibland.
    Att sola toppless är det väl ingen som reagerar över och att sola i string är väl heller inget konstigt. Reaktionerna brukar komma när tyget är helt genomskinligt eller tränger in och inte täcker.
    Ja det finns ännu mindre som bara är en tråd fram och faktiskt ska tränga in precis som en pärlstring, och ja det kan faktiskt vara riktigt skönt men det är ju en helt annan diskussion.
    Sola naken för en perfekt bränna och ha en sån här baddräkt när du vill känna dig snygg, sexig och visa upp dig.

• EmmTrave
    Mia Sthlm skrev 2014-11-06 11:31:51 följande:

Om du vill ha en perfekt solbränna så ska du såklart sola naken och kan du inte göra det hemma så hitta någon annan plats då?!
    Det är nästan lite som att där du inte kan sola naken kan heller inte sola i en sån här. Du får nämligen väldigt mycket uppmärksamhet - jag vet för jag brukar ha såna själv ibland.
    Att sola toppless är det väl ingen som reagerar över och att sola i string är väl heller inget konstigt. Reaktionerna brukar komma när tyget är helt genomskinligt eller tränger in och inte täcker.
    Ja det finns ännu mindre som bara är en tråd fram och faktiskt ska tränga in precis som en pärlstring, och ja det kan faktiskt vara riktigt skönt men det är ju en helt annan diskussion.
    Sola naken för en perfekt bränna och ha en sån här baddräkt när du vill känna dig snygg, sexig och visa upp dig.

fast med en sån bikini vet man ju att man har något som täcker något iaf. det är jag bekvämare med än näck :)

men är sån trosa bekväm då? kanske inget att ha när man ska röra sig mycket men att ligga och sola med går bra hoppas jag?

det är lite därför jag vill ha en sån bikini för att va ärlig. jag tycker det är snyggt med sån solbränna. man kan ju se väldigt sexig ut med sån

vartifrån köpte du din sån bikini förresten? :)
  • EmmTrave

Vem var det som röstade "Vill men vågar inte"? :) Hade varit kul att höra din orsak till varför

Svar på tråden Skulle du kunna använda en sån?