Inlägg från: minlillajag |Visa alla inlägg
  • minlillajag

Kattungar?

Är så himla nyfiken på om min katt är dräktig!
    Hon var på parning för 4 veckor sen o sedan dess har hon i princip bara ätit och sovit.
    Hon är även lite rund om magen (kanske inte så konstig av all mat)
    o känns tyngre. Hon har ju inte heller börjat löpa än så vad tror ni?
    Läste att deras tuttisar ändrar färg men det har inte Nannas direkt gjort, däremot är dom synliga nu, det har dom inte varit innan.
    Vill inte hoppas på för mycket men vore kul o se vad andra tror ! :)
    Tacksam för svar!
    Nanna när hon var liten :) <3
    Kolla in min blogg!
    http://minlillajag.blogg.se/2014/october/kattungar.html
  • Svar på tråden Kattungar?
  • minlillajag
    Hon har gått upp mer än 100g iaf! Hon har blivit rätt tung o magen lixom syns ut på sidorna.. dock har hon ju en del päls men hon är rundare än vanligt, då hon vanligtvis är väldigt slank i kroppen..
    Hon spydde igår vilket jag läste att dom gör runt dom här dagarna, men just nu går hon o jamar så vet inte om hon kanske är skendräktig eller enbart uttråkad.. aja, får väl se om ett par veckor vad som händer :)
  • minlillajag

Alla tycker olika. .

Att det finns så mycket hemlösa katter är jättesorgligt, men nu har jag valt att ta en kull på min huskatt.

Om du vill skapa en diskussion om detta med huskatt kullar tycker jag du kan skapa en helt egen tråd om det, är helt säker på att det finns folk som vill diskutera det!

Men tack att du tog dig tid o läste mitt inlägg ! =)

• minlillajag

Katterna är friska givetvis.

Nu är det faktiskt så att jag är super tacksam för ägaren till min katt tog kattungar på sina två renrasiga katter så resultatet blev det bästa av dessa två raser. Jag tror inte jag är den enda som tycker det är på tok för mycket pengar att betala dessa summor för ett papper man lägger i byrålådan, alla tycker olika . Detta är hennes första o enda kull o kattungarna kommer vara avmaskade och vaccinerade vid flytt, och vid min katts vaccination i vår ska hon kastreras, det ska även den kattungen som ska stanna hos oss få göra när det är aktuellt. ha en trevlig helg hörrni!

Svar på tråden Kattungar?