Överstimuleringen
Sofiafia skrev 2014-12-21 16:50:11 följande:
Hur har överstimuleringen tett sig?
Normal å Normal nu är det något annat som händer ;) ;)
vi såg att det var ett hjärta som tickade på som det skall. Ja jag ringde till min mvc för att5 få bokat en tid till efter jul till en speciell bm som jag fattat tycke om.. men dem tyckte jag skulle komma med en gång. så jag fick en tid bara veckan efter (ringde någon dag efter +:et) så jag har redan vart där å tagit dem första proverna. skall tillbaka den 12/1 å då skall min bm lyssna på hjärtljuden och förhoppningsvis vi också... som jag längtar till dess.
Tänk på att det är mycket som händer nu i dagarna med jul å nyår osv för att inte glömma all shopping i mellandagarna... :)
Hur mår du annars då? några grav symptom!!?
Tack detsamma till er!
KRamar
Cegesi: ååå vad roligt och då får vi hälsa dig välkommen till klubben med då! :)
Ja jag har också läst det och hoppas på att det skall vara så för mig/oss med.
Ta hand om er!
Kramar
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!
Hej!
God fortsättning! Hoppas att allt är bra med dig och att graviditeten går bra. Vad underbart att ni såg ett litet hjärta som tickande. Måste kännas väldigt skönt och lugnande. Själv är jag ganska orolig. Fick ju först tid för ultraljud den 14/1. Är i vecka 9 då. Har dock inte tänkt på det så mycket över Jul och nyår. Kom hem från en vecka på gran Canaria i fredags. Det var riktigt skönt med lite semester. Men nu när man är hemma börjar man tänka en del. Vill bara att den ska bli den 14/1 nu :)
Överstimuleringen har lagt sig nu.. Skönt! Mådde riktigt dåligt. Var helt uppsvullen och kände mig tung. Dagtid såg det ut som att jag var i månad tre och på kvällarna i månad 4. Kändes som jag skulle sprängas. Hade också ont i ryggen, svårt att sova, illamående och blev andfådd. Det känns så skönt att må bättre nu.
Känner du av några gravidsymtom? Jag är mer trött, brösten ömmar och jag är lite mer hungrig och törstig. Men inget illamående.
Ha det så bra och ta hand om er!
Kram