Inlägg från: frestelsen |Visa alla inlägg
  • frestelsen

missfall :( någon som vill berätta om sitt/sina missfall?

Vaknade inatt vid fyra och hade ont i magen. Det kom blod som var som mens och kramper. Inne på akuten visade det hormon på graviditet men inget foster syntes. Jag var i 5+1 och livet känns hårt nu:( ska tillbaka på onsdag för att kolla hormon i blodet. Fler med tidigt missfall som kan dela med sig om hur de va? Och när försökte ni bli gravida igen?

• Svar på tråden missfall :( någon som vill berätta om sitt/sina missfall?
  • frestelsen

Tänk att lycka kan vända och bara göra att livet raserar:( jag hoppades på att de skulle se nått i magen, och att detta bara va en blödning. Har fortfarande grav symtom ont i brösten..

Förstår att om man fått missfall kommer oron i nästa graviditet. Min känsla är nu skiter jag i att försöka igen.. men både jag och mannen vill ha ett barn till.

Tack för att ni delade med er <3

• frestelsen

Å tvillingar. Hoppas du kan njuta av din graviditet trots de fruktansvärda du upplevt. Förstår att missfall så sent måste vara fruktansvärt. Jag vet ju hur jag mår nu, o då bara i v 5/6. Önskar bara att de här äckliga blödande slutar o vill bara att dagarna ska ta slut så brösten slutar ömma o påminna mig om vad som händer.

Trodde jag inte skulle ta det så här hårt:(

• frestelsen

Nej missfall tar på kroppen o psyket. Jag känner skuld för jag vill ha min man hemma från jobbet då jag inte vill vara själv. Ska egentligen skriva till en tenta, men vill bara ligga i sängen och krama min man. Försöker tänka att vi ska pröva igen sen och se framåt. Måste ringa och avboka mvc, usch vill inte

Svar på tråden missfall :( någon som vill berätta om sitt/sina missfall?