Sommarbebisar 2015
nygift: Skillnaden är att om man åker in så brukar de ändå göra VUL, jag har aldrig blivit nekad och ingen annan heller som jag känner till
nygift: Skillnaden är att om man åker in så brukar de ändå göra VUL, jag har aldrig blivit nekad och ingen annan heller som jag känner till
Är i vecka 15 (14+6) så v 16 imorgon! Har BF 13e juni 2015, första barnet för mig och min sambo. Syns knappt något än på magen men antar det är för tidigt att se ngt? Har iaf sett ett levande foster för 2 veckor sen på UL =) Lycka till allihopa!
Vi får absolut ingenting fick inte ens lyssna på hjärtat i vecka 13 bor i en håla. Kommunen som ligger ca 4 mil från oss fick dock de utan problem så otroligt olika beroende på kommun ( de va också en håla) haha
Ja, det känns så långt tills v 19! Har kolla runt lite på nätet och det finns för 450kr privat, så kanske satsar på det, men dom tar emot först efter v 8. Men nu är det ju endå jul och nyår på gång. Tänker fråga min bm när jag skrivs in innan jag bokar, man vet ju aldrig! :) hihi
Hej hej!
32 år, första barnet och blir ensam. Men insett att det är okej det med, kommer gå bra Var på inskrivning i torsdags, är v 14, och är väldigt lycklig över den lilla i magen
Ingen mer än jag som typ "glömmer" bort att jag är gravid? Hade det inte varit för att mensen inte varit sen hade jag aldrig märkt det... Skönt dock att slippa illamående och allt sånt där! På ett sätt hade det varit skönt att bli "påmind" ibland, att det faktiskt ligger någon liten där inne. Är i v 9 (8+5) idag! :)
Vecka 16 idag :),
Nån som har haft cravings?
Förra veckan hade jag det på vispad grädde hahaahhaha.
O saltlakrits har jag alltid haft :)
WOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Känner mig så pepp på v16! Haha, är på riktigt bra humör :D