Sommarbebisar 2015
Fick höra av min BM att man kan blöda för att blodkärlen spricker när man gör saker. Jag började ofta blöda om jag tog promenader och städa men nu har jag sluppit det. O vissa får ju typ mensliknande blödningar
Fick höra av min BM att man kan blöda för att blodkärlen spricker när man gör saker. Jag började ofta blöda om jag tog promenader och städa men nu har jag sluppit det. O vissa får ju typ mensliknande blödningar
Nygift: tror att mina blödningar har samband med att jag är gravid med hjälp av IVF, tydligen vanligt med blödningar då
Ja och iom jag väntar mitt fjärde borde jag ju då ha mage vid det här laget ;)
Jag har känt bebis. Första gången tydligt igår.
såg sparkar utanpå magen vecka 16-17 med de andra 3. Så hoppas på att få se snart :)
Var på ul igår...daterades till 11 + 6...allt var perfekt...kroppsdelar och ett fint tickande hjärta:)
Mm försöker slappna av nu...men att gå från helt svart skärm och övertygelse att ngt var fel o att man lurat alla till att se en perfekt studsboll var riktigt mäktigt:)
BF 15 juni. Så 14+5 :)
Hej!
Får man hoppa in här?
Väntar andra barnet. Plussade i söndags. Vi är såååå glada!! Tog på 9:e försöket. Med dotter född -11 gick det med en gång så man hann ju bli lite svettig!
Är lite trött och brösten ömmar väldigt mkt!
Vet ni hur rutinerna är vid tidigt u-ljud? Har ingen speciell anledning utan att jag bara vill se att allt är ok!!
RUL om 9 dagar så sjukt spännande Var och lyssnade på en väldigt livlig bebis i torsdags som inte riktigt ville ligga still. Så glad och lycklig för att vi ska ha en liten bebis jag och min kärlek, tänk en bebis med de bästa från oss. Vill att tiden ska gå fortare så man får se den lilla fisken som är i magen..
När har ni andra RUL ?
Tack! :)
Bor i Göteborg. Men har inte bestämt mej än vilken mvc jag vill gå på. Man kanske kan göra det privat annars?
Nygift: Åker man in till gynakuten (istället för att ringa) och säger att man är orolig när man blöder så brukar de alltid ge tidigt VUL...