• nygift

Sommarbebisar 2015

Fick höra av min BM att man kan blöda för att blodkärlen spricker när man gör saker. Jag började ofta blöda om jag tog promenader och städa men nu har jag sluppit det. O vissa får ju typ mensliknande blödningar

• nygift
    Kelsson1 skrev 2014-12-19 19:15:26 följande:

Nygift: tror att mina blödningar har samband med att jag är gravid med hjälp av IVF, tydligen vanligt med blödningar då

Aha okej då förstår jag :)
  • nygift
    skorstenen skrev 2014-12-19 20:31:13 följande:

Ja och iom jag väntar mitt fjärde borde jag ju då ha mage vid det här laget ;)

Jag har känt bebis. Första gången tydligt igår.

såg sparkar utanpå magen vecka 16-17 med de andra 3. Så hoppas på att få se snart :)

Vilken vecka är du i? :)
  • nygift
    Singoalla14 skrev 2014-12-19 21:16:22 följande:

Var på ul igår...daterades till 11 + 6...allt var perfekt...kroppsdelar och ett fint tickande hjärta:)

Åh vad härligt :)
  • nygift
    Singoalla14 skrev 2014-12-19 21:43:13 följande:

Mm försöker slappna av nu...men att gå från helt svart skärm och övertygelse att ngt var fel o att man lurat alla till att se en perfekt studsboll var riktigt mäktigt:)

Åh nu längtar jag ännu mer till rul 24 dagar kvar om en timme haha:)
  • nygift
    skorstenen skrev 2014-12-20 06:56:34 följande:

BF 15 juni. Så 14+5 :)

Vilken härlig kula :)
  • nygift
    Nika10 skrev 2014-12-20 16:14:22 följande:

Hej!

Får man hoppa in här?

Väntar andra barnet. Plussade i söndags. Vi är såååå glada!! Tog på 9:e försöket. Med dotter född -11 gick det med en gång så man hann ju bli lite svettig!

Är lite trött och brösten ömmar väldigt mkt!

Vet ni hur rutinerna är vid tidigt u-ljud? Har ingen speciell anledning utan att jag bara vill se att allt är ok!!

Välkommen. Inte en aning jag ringde o försökte få tidigt ul när jag blödde men de fick jag inte men har läst att flera får göra de beror nog på vart du bor o om du går till en privatklinik o grattis :)
  • nygift
    fialillan skrev 2014-12-20 16:06:15 följande:

RUL om 9 dagar så sjukt spännande  Var och lyssnade på en väldigt livlig bebis i torsdags som inte riktigt ville ligga still. Så glad och lycklig för att vi ska ha en liten bebis jag och min kärlek, tänk en bebis med de bästa från oss. Vill att tiden ska gå fortare så man får se den lilla fisken som är i magen..

När har ni andra RUL ?

Åh vad spännande 25 dagar kvar för varat rul :)
  • nygift
    Nika10 skrev 2014-12-20 16:29:10 följande:

Tack! :)

Bor i Göteborg. Men har inte bestämt mej än vilken mvc jag vill gå på. Man kanske kan göra det privat annars?

Beror på om du vill betala eller inte. Du kan ju boka in dig pånått som inte kostar o sen försöker du få privat ul :)
  • nygift
    Kelsson1 skrev 2014-12-20 19:43:18 följande:

Nygift: Åker man in till gynakuten (istället för att ringa) och säger att man är orolig när man blöder så brukar de alltid ge tidigt VUL...

Jag kontaktade min bm som gav mig ett nummer till kvinnokliniken o de sa själva att de inte gör ul så tidigt i graviditeten även när man blöder eftersom händer det nått så händer det nått inget man kan göra ändå jag var då i vecka 9
Svar på tråden Sommarbebisar 2015