Sommarbebisar 2015
Jag får det för att jag går privat så de har inte med landstinget att göra. Och var jag bor håller jag hemligt lite till. Ifall att någon man känner råkar trilla in här ;)
Jag får det för att jag går privat så de har inte med landstinget att göra. Och var jag bor håller jag hemligt lite till. Ifall att någon man känner råkar trilla in här ;)
Tror de är olika beroende på kommun min polare fick inte göra ett vul men fick lyssna på hjärtat i vecka 13. Nån som bor i västerås\surahammar som vet om man kan boka privat eller får via bm
Hallå brudar! Hoppar in här då jag plussade i oktobertråden! 23 år och första barnet. Ömmande bröst, bröstvårtorna är styva hela tiden ovch jättekänsliga plus väldig molvärk!
Är i vecka 6(5+2) tror jag, första möte med bm är på måndag:)
Jag har också halsbränna! Är på precis samma dag som du :) 4+4 blir det ju nu då.
och sen är jag verkligen INTE sugen på nåt sött.
Jag drack pyttelite cola igår. Man får ju sticka max 8 burkar cola/dag läste jag. Jag är egentligen ingen coladrickare men när jag äter tacos måste jag ha lite!
Jag är största kaffedrickaren vanligtvis men är inte alls sugen på det för tillfället.
Sjukt sugen på pasta dock och det äter jag aldrig annars
Om ni skulle chansa redan idag på vilket kön pyret i magen har.. Vilken är er första känsla? :) Både min och killens första känsla var att det blir en pojk för oss :)
Tror på en tös jag:) ja jag är livrädd för missfall! Har iaf graviditetssymptom hela tiden som lugnar mig lite, tror det hade vart värre om man inte kände något alls! Längtar till kub så man vet lite mer:)
Idag kom illamåendet som en smäll på käften. Satt i bilen med några kollegor och blev så fruktansvärt åksjuk (händer aldrig annars) fick hoppa ur bilen och ulka :/ Mysig info, not, men en uppdatering.. Hur känner ni andra er? :)
För mig har inte illamåendet kommit igång än, däremot har jag magont, är otroligt trött hela tiden och har ömma bröst :)
Och otroligt sugen på apelsinjuice hela tiden
För mig har inte illamåendet kommit igång än, däremot har jag magont, är otroligt trött hela tiden och har ömma bröst :)
Och otroligt sugen på apelsinjuice hela tiden