• nygift

Sommarbebisar 2015

hemligönskan skrev 2014-12-16 14:03:35 följande:

Har märkt att jag blivit väldigt blödig nu de senaste dagarna. Började nästan gråta igår när jag tänkte på hur underbar min sambo är, och hur mycket jag älskar honom och vår lilla familj(vi har 2 gulliga katter också) :)

men är mesig på andra sätt nu, jobbar på kundservice och har för första gången (på väldigt länge) tagit åt mig av bittra kommentarer av kunder idag... sitter här och är lite småledsen. Men det beror ju på graviditeten. 

Upp och ner kommer väl humöret gå :)

Haha visst är de underbart. Skickade ett SMS till min man idag o varna för mitt humör. O till svar fick jag jaha det är en sån dag idag.

Hahahah brukar också böla för hur lycklig jag är o hur mkt jag älskar min man. Vissa dagar är värre än andra ;) eller vad säger du? :)
  • nygift
    Annalouise skrev 2014-12-16 17:57:17 följande:

Räknar man matte så är 40 veckor/3=13,3 och 41 veckor/3=13,6. Så mellan vecka 13-14 borde man gå över till andra trimestern om jag inte är helt ute och cyklar

Haha okej då var de ju typ 1-2,veckor sedan jag gjorde de då :)
  • nygift
    Sixtensmamma14 skrev 2014-12-16 18:44:51 följande:

Vecka 13 har jag också hört att man går över till nästa trimester  Även då missfallsrisken minskar väl?

Jaha där ser man :) jo största risken är borta då :)
  • nygift
    hemligönskan skrev 2014-12-17 09:09:33 följande:

ja haha verkligen =)

tänk förresten, nästa jul sitter vi här med bebisar på cirka ett halvår! =D

Eller hur så jäkla coolt. Jag o maken diskuterade det igår att nästa vinter kan man köpa en bebis pulka o köra runt i :),
  • nygift
    Baby Doll skrev 2014-12-17 12:26:11 följande:

Hej! Får jag vara med här?

Väntar mitt 7:e barn till Maj, syskonen är mellan 0-6 år gamla 

ww

www.mybbaydolls.se

Välkommen söt mage :),
  • nygift

Idag fick vi hem babysitter o babygym så kul :)

• nygift
    Kelsson1 skrev 2014-12-18 13:16:15 följande:

nygift: Så roligt att ni börjat med inköpen redan

Jag mår fortfarande så dåligt att jag tar mig inte ut för att titta på något.

Vad blev det för babysitter och gym?

Åh vad tråkigt

Det blev en babysitter med Musse pigg som har vibrationer o nån melodi :) o ett babygym ocean med en delfinkudde o en sköldpadda som låter o blinkar :)
  • nygift
    Kelsson1 skrev 2014-12-18 14:19:08 följande:

nygift: Låter fint, får jag fråga vad babysittern kostade? Det är en av sakerna vi måste inhandla

Både babysittern och babygymmet med frakt gick på 847 kr tror bara babysittern gick på 500 ke beställde från cdon.com

:)
  • nygift
    Frallanz skrev 2014-12-18 23:58:03 följande:

Hej allesammans! Tänkte få trycka in mig i gänget :)

Går in i v15 imorgon, första barnet för både mig och fästmannen. BF den 18 juni :)

Mår faktiskt oförskämt bra jämfört med vad jag hört hur folk mått, mådde illa till o från i v6-v9 men inget värt att nämna.

Kan må illa då jag väntat förlänge med att äta frukost, och kissar 1000 ggr under nätterna men annars är allt bara fint :) dock börjat känna av smärta i ena ljumsken, bäckenet och höften. Troligtvis foglossningen men hoppas inte det.

Bara trycka på :) kul att så många skriver här. O skönt att höra att de är fler som mår bra jag hat märkt att jag försöker dra in magen för att jsg känner så fet haha o det är inget man ska göra då gör de skit ont hahs
  • nygift
    Frallanz skrev 2014-12-19 01:19:38 följande:

Haha, nä de ska man inte göra :) det är ju en "bra" mage som visar sig.

Det är väldigt svårt o somna nu inatt, mannen är bortrest så här ligger man alldeles ensam och tycker synd om sig själv, haha. Eller ja, helt ensam är man ju inte ;)

Nån mer dom ska besöka BB i juni? :)

Hahah håller med helt men nu på sista tiden när magen har visat sig massa så känner jag mig mega fet :)

Oj det har jag inte ens funderat på fast vi har ju bara en BB här så inte mkt att se
Svar på tråden Sommarbebisar 2015