Ellonbellon skrev 2014-12-14 19:14:51 följande:
Jag gick in i vecka 11 i fredags och min mage bara sväller och sväller. Jag äter inte mycket, så det är verkligen inte på grund av för dålig mat eller så. Jag ser ut som femte månaden nästan, väldigt svårt att dölja och hålla in... Men bara en vecka kvar att jobba, sen kan jag släppa den lös ;) Köpte ett par gravid-leggings, kan vara mitt bästa köp någonsin. Funderar på om man inte alltid ska ha gravidbyxor, så skönt att slippa kanten :D
Annars mår jag bra! Snart vecka 13, vilket känns som ett stort delmål. Har dock fått väldigt ont i ena skinkan, ibland kan jag varken stå, sitta eller gå. Det känns som om någon hugger en kniv i mig. Läser olika saker om det, antingen falsk ischias eller foglossning. Har nog foglossning, jag har alltid haft överböjliga leder. Men vet inte om detta är just det eller något annat. Någon annan som upplever det?
Annars kan jag egentligen inte klaga. Tröttheten är kanske på väg att gå över? Lite i alla fall!
Du har ju snart gjort halva nygift!! Vad kul, och skönt! :)
Åh vad kul inte lång tid kvar för första delmålet då :) men kul att de gått så bra :) håller med om gravid byxorna köpte ett par gravid jeans förut så otroligt skönt skulle dock vilja ha ett par leggings också men de får vänta mer till våren :) tror de är den dära falska saken o inte förlossning framför allt om de sitter vid skinkan att de är nån nerv som kommer i kläm. Jag hade så i benet igår haha sjukt ont.
30 dagar kvar till rul men vet att lillen mår bra där inne eftersom vi har lyssnat på hjärtat några gånger.:)
Har fått en sån extrem klåda i underlivet så jag blir galen verkar bara vara extra torra slemhinnor eftersom man springer o kissar så ofta haha